دوره جامع برندینگ و برند در محتوا + مدل‌ها و تمپلیت‌ها

برندینگ و برند در محتوا
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
1.050میلیون تومان
شروع کنید
ویدیو‌ها

تعداد ویدیو:

35 ویدیو

هدیه

هدیه دوره:

2+2ویدیو، فایل و آپدیت‌های دائمی

سطح بندی

تعداد دانشجویان:

ثبت‌نام>450

سرتیفیکیت

سرتیفیکیت:

دارد

آیکون زمان

زمان دوره:

480دقیقه

مدل‌ها و تمپلیت‌ها

فایل وچکلیست:

30تا

ضرورت موضوع دوره برندینگ و برند در محتوا

دوست دارید مخاطبانتان شما رو چطور بشناسند؟ می‌دانستید که این به انتخاب شما بستگی دارد؟

چطور  آن چیزی که هستید را به مخاطبانتان می‌شناسانید؟

خودتان و کسب و کارتان را چطور معرفی می‌کنید؟

آیا با اصطلاح ” برند در محتوا ” آشنا بوده‌اید؟

چه سازوکاری چیده‌اید که در نبود خودتان هم تیمتان و سایر افراد و کانال‌های مرتبط با شما، شبیه همان شخصیت رفتار کنند؟

میدونستید که در فضای دیجیتال، هر چیزی از محتوا عبور می‌کنه و تمام آن چیزی که هستید رو باید با محتوا در فرمت‌های مختلفش نشان بدهید؟

هماهنگی بین محتواهای برندتان رو برای اینکه یک پیام و تصویر واحد از شما مخابره کنند را چطور انجام میدید؟

برندینگ و به خصوص برند در محتوا جز موارد موثری است که کمتر به آن توجه می‌شود اما در عین حال برای رشد یک کسب و کار ضروری است. تا جایی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا، قسمت اعظمی از بودجه کسب و کارشان را برای برندینگ لحاظ می‌کنند. چرا که می‌دانند به میزانی که برای برندینگ کسب و کارشان سرمایه‌گذاری کنند، از هزینه‌های مستمر بازاریابیشان کاسته می‌شود. یک مفهومی وجود دارد که می‌‎گوید کار روی برندینگ باعث خواهد شد که به مرور زمان به طرز عجیبی تعداد مشتریانتان افزایش پیدا کند. اما رسیدن به این نقطه سه بهای مهم دارد:

1- داشتن برنامه جامع برندینگ 

2-صبر و تاب‌آوری

3- پایبندی به چهارچوب برندینگ حتی زمانی که تعداد مشتریانتان اندک است

در دنیای کسب و کار امروز نیز، برندینگ مانند یک سرنخ برای جذب کردن مخاطبان محسوب می‌شود. به نحوی که برندینگ یکی از عوامل موثر در انتخاب محصولات و کالا در هنگام خرید است. به همین دلیل قرار دادن بودجه برای برندینگ، هزینه محسوب نمی‌شود، بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای جذب مخاطبان و تبدیل کردن آنان به مشتریان است. البته که حتما باید این سرمایه‌گذاری هوشمندانه و با فکر اتفاق بیفتد.

در نظر داشته باشید که اغلب کسب و کارها چه با سایت و چی بدون سایت، بخشی از مراوداتشان در فضای دیجیتال اتفاق می‌افتد و محتوا مهم‌ترین ابزار در فضای دیجیتال است که با آن سروکار داریم. نتیجه می‌گیریم که نماینده برندینگ ما در فضای دیجیتال، محتواست و باید نماینده خوبی برای ما باشد. 

دوره جامع برندینگ و برند در محتوا به همراه تمپلیت‌ها و مدل‌ها

به دلیل اهمیت بالای برندینگ و نکاتی که در قسمت قبل ذکر شد، گروه مشاوران سندلوس دوره جامع برندینگ و برند در محتوا را در قالب 10 گام آموزشی تهیه و تدوین کرده و در اختیار شما قرار داده است. این 10 گام که حاصل تجریه گروه مشاوران سندلوس در پروژه‌های واقعی و همچنین استفاده از متدها و روش‌های روز دنیا می‌باشد در قالب مدل‌ها و تمپلیت‌های گوناگون عرضه شده است. به نحوی که دانش‌آموختگان این دوره پس از پایان آن، به تمامی نکات و مطالب برندینگ و برند در محتوا آشنا خواهند شد و به سادگی می‌توانند از آن در کسب و کار خودشان و یا جایی که مشغول هستند از آن استفاده نمایند. هر گام متشکل از چند ویدیو آموزشی می‌باشد که شما می‌توانید پس از تهیه دوره، به آن‌ها دسترسی داشته باشید. 

در این دوره علاوه بر آموزش مباحث برندینگ، مباحث برند در محتوا و اصول به کار بردن برند در محتواهای کسب و کار را نیز آموزش می‌بینید. مبحث برند در محتوا بسیار اهمیت دارد و کمتر به آن پرداخته شده است و در دوره برندینگ و برند در محتوا سندلوس با مدل ابداعی ما یعنی مدل حلزونی می‌توانید آن را بیاموزید و از آن مهم‌تر، استفاده کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره برندینگ و برند در محتوا، در ادامه ویدیو معرفی دوره را مشاهده نمایید.

ویدیو معرفی دوره برندینگ و برند در محتوا

سرفصل های دوره جامع برندینگ و برند در محتوا

در این دوره علاوه بر آموزش برندینگ و تدوین استراتژی برندینگ، با مبحث بسیار مهم و نوآورانه برند در محتوا و مدل حلزونی برندینگ که مدل ابداعی گروه مشاوران سندلوس است، آشنا می‌شوید و به راحتی می‌توانید آن را پیاده‌سازی و اجرا نمایید. 

  • گام اول: مدل حلزونی برندینگ (مدل PSD)(4زیرمجموعه)
  • گام دوم: تحلیل بازار و مخاطبان برند(4زیرمجموعه)
  • گام سوم: تحلیل برندینگ رقبا(4زیرمجموعه)
  • گام چهارم: دایره طلایی در برندینگ(4زیرمجموعه)
  • گام پنجم: چهارچوب برندینگ(4زیرمجموعه)
  • گام ششم: بوم برند(4زیرمجموعه)
  • گام هفتم: نمادسازی و برند در محتوا(4زیرمجموعه)
  • گام هشتم: کتابچه برند (برند بوک)(4زیرمجموعه)
  • گام نهم: ارزش ویژه برند(4زیرمجموعه)
  • گام دهم: اصلاح یا توسعه برند(4زیرمجموعه)

ویژگی‌های دوره

عکس-تیک-سبز

کاربردی و پروژه محور

عکس-تیک-سبز

با مثال و مطالعه موردی

عکس-تیک-سبز

نقشه ذهنی شفاف

عکس-تیک-سبز

چک لیست و تمپلیت

عکس-تیک-سبز

نوآورانه و مهم

پس از پایان این دوره چه مهارت‌هایی را یاد می‌گیریم؟

  • تیک-سبز-رنگ-png-medium انجام پروژه فریلنسری برندینگ
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium استخدام به عنوان متخصص برندینگ
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium پیاده‌سازی پروسه برندینگ و برند در محتوا
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تدوین برندبوک
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium توسعه و اصلاح برند
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium طراحی مسیر ارزش ویژه برند
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تدوین استراتژی برند
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium مدل حلزونی برند در محتوا
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium برند در محتوا

مدرسان دوره

محمد جوادی قاضیانی

محمد جوادی قاضیانی

  • همبنیانگذار و مدیرعامل گروه مشاوران سندلوس
  • کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار گرایش استراتژیک دانشگاه تهران
  • استراتژیست کسب و کار
  • مشاور و مدیر پروژه در همراه اول
  • مدرس دانشگاه تهران
  • مدرس و مشاور کلینیک کسب و کار
  • مشاور سندیکا صنعت برق
    مجتبی ابراهیمی

    مجتبی ابراهیمی

    • همبنیانگذار و مدیر اجرایی گروه مشاوران سندلوس
    • کارشناس ارشد مدیریت IT دانشگاه تهران
    • مدرس دیجیتال مارکتینگ دانشگاه تهران
    • مشاور و مدرس برنامه میدون
    • مشاور دیجیتال مارکتینگ در شرکت‌های دولتی و خصوصی
    • مشاور و منتور کسب و کار
    • مشاور سندیکا صنعت برق

      این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

      • icons8-steve-jobs-50 کارآفرینان و بنیانگذاران استارتاپ‌ها
      • icons8-network-care-64 دیجیتال مارکترها
      • icons8-beginner-51 افراد مبتدی تا پیشرفته علاقه‌مند به برندینگ
      • icons8-floating-guru-64 استراتژیست‌های برندینگ
      • icons8-marketing-director-68 مدیران بازاریابی
      • برندینگ مدرسان برندینگ

      مطالعه موردی

      برای کاربردی و قابل استفاده شدن دوره در کسب و کارها، این دوره به صورت مطالعه موردی تهیه شده‌ است و می‌توانید در هر حوزه‌ای از آن استفاده کنید. چرا که مباحث بیان شده در خصوص برندینگ به نحوی است که می‌توانید برای کسب و کارتان در صنعت‌های مختلف و با محصولات مختلف (کالا، خدمت و …) استفاده نمایید.

      پشتیبانی توسط منتور کسب و کار

      همانطور که عنوان شد شما می‌توانید به دو صورت در دوره برندینگ و برند در محتوا شرکت کنید و در صورت تمایل این دوره را به همراه منتور کسب و کار نیز تهیه کنید.
      منتور کسب و کار از مربی‌ها و کارشناسان سندلوس است که همزمان روی پروژه‌های واقعی کار می‌کنه و میتونه تجربیات خوبی را به شما منتقل کنه. البته این دوره‌ها و ویدیوها بسیار کاربردی و راحت توضیح داده شده‌اند و بدون منتور هم می‌توانید مسیر را به خوبی طی کنید.
      در واقع منتور کسب و کار در یک بازه زمانی 60 روزه در کنار شما قرار می‌گیره و مسیر آموزشی شما را با پاسخ به سوال‌ها و بررسی خروجی‌هایتان تسهیل و تجربیاتش را به شما منتقل می‌کنه.
      ارتباط منتور با شما در قالب تلگرام است و به شما یک برنامه آموزشی منطبق بر ویدیوها ارائه و به صورت روزانه مسیر آموزشی و خروجی‌هایتان را رصد می‌کنه تا به کیفیت لازم دست پیدا کنید. ضمنا هر سوال و ابهامی هم داشته‌باشید میتونید از ایشان بپرسید و در نهایت به یک خروجی خوب و قابل استفاده از برندینگ و برند در محتوا دست پیدا کنید.

      دوره به همراه تمپلیت‌ها

      در این دوره با استفاده از مدل‌ها و تمپلیت‌های روز دنیا، برندینگ و برند در محتوا را به صورت کامل پیش می‌بریم. شما پس از اتمام این دوره و دیدن ویدیوهای آموزشی، می‌توانید با استفاده از مدل‌ها و تمپلیت‌ها، برندینگ و برند در محتوا را در کسب و کار خودتان پیداسازی کنید. نحوه آموزش این دوره برای اولین بار است که اجرایی می‌شود و کاملا خروجی محور است.

      نحوه ثبت نام و راهنمای خرید دوره

      پس از ثبت‌نام و خرید دوره از کلیدهای ثبت‌نام، قفل محتوای دوره که در انتهای صفحه است برای شما باز خواهد شد و می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید و ویدیوها را ببینید و فایل‌ها را دانلود کنید. شرکت‌کنندگانی هم که دوره را به همراه منتورینگ کسب و کاری تهیه‌کرده‌اند ضمن دسترسی به ویدیوها و فایل‌ها، توسط منتور مربوطه که همین الان چنتا پروژه مرتبط در دستش هست، ارتباط گرفته می‌شود و می‌توانند فایل‌ها را برای کسب و کار خود تکمیل کنند.

      مشاوره رایگان

      سعی کردیم توضیحات کاملی رو ارائه بدیم تا در تصمیم‌گیری بهتر به شما کمک کنه. اما اگر هر گونه سوال یا ابهامی دارید می‌تونید از طریق تلفن 02188173236 یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو بپرسید.

      سرتیفیکیت دوره برندینگ و برند در محتوا

      سرتیفیکیت و گواهی دوره

      مدرک‌گرایی در جامعه امروز به حداقل رسیده و جای خودش را به مهارت داده. اما با توجه به اینکه برخی از دوستان برای اهداف مختلف نیاز به تاییدیه یا گواهی دارند، سرتیفیکیت شرکت در دوره، در دوره‌های جامع آکادمی سندلوس ارائه می‌شه. البته با توجه به طراحی دوره منطبق بر روش‌های کاربردی و قابل استفاده در کسب و کارها و تاثیر اون در استخدام یا رشد شغلی شرکت‌کنندگان، سرتیفیکیت و تاییدیه گروه مشاوران سندلوس فقط به دو گروه از مخاطبان عزیز دوره تقدیم می‌شه.

      گروه اول: شرکت کنندگانی که دوره رو به همراه منتور کسب و کار تهیه کرده‌اند و مسیر آموزشی رو به همراه ایشان به پایان رسانده و خروجی مورد نظر رو روی یک مطالعه موردی تهیه کرده‌اند.
      گروه دوم: دوستانی که فقط ویدیوها و فایل‌های دوره را تهیه و در آزمون پایانی شرکت کرده‌اند. این دوستان با کسب حد نصاب کافی در آزمون و ارائه خروجی منطبق بر یک مطالعه موردی، می‌توانند این تاییدیه را دریافت کنند. (این عزیزان پس از خرید دوره در صورت تمایل به دریافت تاییدیه، به پشتیبانان سندلوس پیام بدهند تا فایل ارائه خروجی را دریافت کنند.)

      سوالات متداول

      حقیقتا این مبحث موضوع بسیار مهمی است و ما در پروژه‌هایی که داشتیم به این چالش برخوردیم و تونستیم با ابداع مدل حلزونی برندیینگ این مساله رو حل کنیم. اساسا محتوا مهم‌ترین ابزار ارتباطی فضای دیجیتاله و باید شخصیت برندمان را در قالب فرمت‌های مختلف اون به صورت واحد منتقل کنیم. 

      با توجه به آنکه خروجی این دوره کاملا ملموس و تجربه محور است، تمام اصول برندینگ و برند در محتوا که یک کسب و کار برای رشد خود نیاز دارد، آموزش داده می‌شود و نیازی به تهیه سایر دوره‌های برندینگ ندارید. مگر آنکه تمایل داشته باشید مباحثی افزون بر اصول برندینگ را آموزش ببینید.

      پس از خرید این دوره، علاوه بر تصاویر تمپلیت‌ها و مدل‌های برندینگ و برند در محتوا، فایل‌های اکسل لایه باز آن‌ها را نیز دریافت خواهید کرد. به عبارتی با انتخاب هر سه گزینه، دانلود فایل‌ها، دریافت ویدیو آموزشی و استفاده از منتور کسب و کار، تمامی فایل‌های تمپلیت‌ها و مدل‌های برندینگ (تصاویر و اکسل) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

      نظرات شرکت‌کنندگان:

      محتوای دوره

      بازکردن همه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *