پکیج تقویم محتوایی

تقویم محتوایی در واقع بخش مهمی از خروجی عملیاتی و اجرایی استراتژی محتوایی است. همه شرکت‌ها و سازمان‌ها به یک برنامه محتوایی منظم و هوشمندانه برای تولید و انتشار محتوا نیاز دارند. محتوا در محیط آنلاین می‌تواند نقش نیروی فروش را ایفا کند و مخاطبان و مشتریان شما را وارد سایت یا بسترهای آنلاین کند. بنابراین مهم‌ترین ابزار و نیروی شما در محیط آنلاین برای جذب افراد و فروش بیشتر، محتوا می‌باشد و میبایست برنامه مناسبی برای آن داشته باشید. پکیج تقویم محتوایی به شما کمک می‌کند که به تولید و انتشار محتوا نظم دهید.

لازم است محتوا متناسب با استراتژی اصلی و برآمده از تفکر مجموعه شما باشد و در نهایت همراستا با بستر انتشار (گوگل، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و…) تولید و منتشر شود. پکیج‌های‌ زیر، بسته‌های استاندارد تقویم و تولید محتوا گروه مشاوران سندلوس هستند که خیال شما را از بابت تقویم محتوایی، تولید محتوا سئو شده و با کیفیت، انتشار محتوا، شبکه‌های اجتماعی و به صورت کلی مدیریت جریان محتوا راحت می‌کند.

پکیج مسی
مسی
7.6 میلیون تومان ماهیانه
«««قبل از تدوین تقویم محتوایی»»»
ارزیابی عملکرد محتوای قبلی
تعیین اهداف استراتژی محتوایی سایت
تعیین پرسونا
آنالیز محتوای بازار و رقبا
تحقیق کلمات کلیدی
تدوین تقویم محتوایی
عنوان‌سازی و تولید تیتر
مشخص کردن بسترهای انتشار
تعیین قالب محتوا
تاریخ تولید و انتشار محتوا
طراحی گراف محتوایی برای لینک‌سازی داخلی
تعیین کلمات کلیدی اصلی و فرعی برای هر عنوان
«««بعد از تدوین تقویم محتوایی»»»
مدیریت تولید و انتشار محتوا
تولید محتوا 12 عنوان سئو شده متناسب با برند مجموعه
تولید 12 متا دیسکریپشن ( Meta Description )
بارگذاری محتوا در سایت
-
-
2 ساعت مشاوره سئو
-
آموزش رایگان
-
پکیج اُکری
اُکری
12.7 میلیون تومان ماهیانه
«««قبل از تدوین تقویم محتوایی»»»
ارزیابی عملکرد محتوای قبلی
تعیین اهداف استراتژی محتوایی سایت + اینستاگرام
تعیین پرسونا
آنالیز محتوای بازار و رقبا
تحقیق کلمات کلیدی
تدوین تقویم محتوایی
عنوان‌سازی و تولید تیتر
مشخص کردن بسترهای انتشار
تعیین قالب محتوا
تاریخ تولید و انتشار محتوا
طراحی گراف محتوایی برای لینک‌سازی داخلی
تعیین کلمات کلیدی اصلی و فرعی برای هر عنوان
«««بعد از تدوین تقویم محتوایی»»»
مدیریت تولید و انتشار محتوا
تولید محتوا 18 عنوان سئو شده متناسب با برند مجموعه
تولید 18 متا دیسکریپشن (Meta Description)
بارگذاری محتوا در سایت
تولید 10 پست اینستاگرام در ماه
تولید 25 استوری اینستاگرام در ماه
2 ساعت مشاوره سئو
2 ساعت مشاوره اینستاگرام
آموزش رایگان
هدیه: دوره تقویم محتوایی آکادمی سندلوس

طراحی تقویم متناسب با استراتژی محتوایی

هر فعالیتی در گروه مشاوران سندلوس متناسب با استراتژی و برند مجموعه شما انجام می‌شود. بنابراین در پکیج‌ تقویم محتوایی گروه مشاوران سندلوس،  متناسب با استراتژی مجموعه همکار، تقویم محتوایی طراحی و اجرا می‌شود و در صورت نبود استراتژی مدون در این حوزه، قبل از تدوین تقویم محتوایی، استراتژی محتوایی برای آن مجموعه تدوین می‌شود.

آیا محتواهای داخل پکیج تقویم محتوایی قابل تغییر هستند؟

بله، هر روز ممکن است که در حوزه شما اتفاقات جدیدی بیفتد و نمی‌توانید نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت باشید و محتوایی تولید نکنید. بنابراین پکیج تقویم محتوایی سندلوس، منعطف طراحی شده است و در آن به دو نوع عنوان توجه می‌شود. اولاً عناوین ثابت که عموماً آموزشی و دارای انقضای بلند مدت هستند و ثانیاً محتواهای روزمره که موضوعات روز را پوشش می‌دهند.

ترندیابی در پکیج تقویم محتوایی

ترندها، مطالب و موضوعاتی هستند که مخاطبان توجه بیشتری را به آن‌ها نشان داده‌اند و سوژه‌های بسیار خوبی برای جذب مخاطبان هستند. در هر اکوسیستمی ترندهای خاص آن حوزه قابل شناسایی هستند. به همین دلیل عنوان‌های تقویم محتوایی متناسب با ترندهای حوزه شما و نیاز مخاطبانتان تولید خواهند شد. برخی از عناوین هم در پکیج آُکری متناسب با برنامه ترندسازی شما طراحی و تولید خواهند شد. همچنین شما می‌توانید با مطالعه پکیج ترندیابی، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

تقویم محتوایی شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

با توجه به اهمیت کامل بودن و ساده‌سازی فرایند اجرا، در تقویم محتوایی همه موارد ترندها، عنوان‌های تولید محتوا، کلیدواژه‌های اصلی و فرعی، قالب تولید محتوا، تعداد کلمات پیشنهادی، مسیر تولید، کانال و بستر انتشار محتوا و هر چیزی که به منسجم شدن جریان تولید و انتشار محتوا کمک می‌کند، در نظر گرفته می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با گام‌های تقویم محتوایی می‌توانید در صفحه‌ای مجزا آن را مطالعه نمائید. 

تقویم محتوایی اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی بخش مهمی از برنامه محتوایی هستند. در شبکه‌های اجتماعی می‌توان با مخاطبان تعامل بیشتری داشت و اعتبار برند و فروش مجموعه را افزایش داد. به همین دلیل در پکیج تقویم محتوایی اُکری، تقویم محتوایی اینستاگرام هم لحاظ شده ‌است و محتوای سایت و اینستاگرام به صورت همراستا و متناسب با استراتژی محتوایی، تولید و منتشر می‌شوند.

مدیریت کمپین محتوایی

برخی از اوقات در زمان قرارداد پکیج تقویم محتوایی، ممکن است که نیاز به طراحی و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی نیز به وجود بیاید. در این مواقع متناسب با پکیج کمپین محتوایی گروه مشاوران سندلوس، آن کمپین بر اساس بخشی از بودجه کمپین، طراحی و مدیریت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی و اجرای کمپین محتوایی اینجا کلید کنید.

برند در محتوا

برند در محتوا از موضوعات روز و بسیار مهم در حوزه محتوا است. تولید محتوا باید متناسب با برند مجموعه شما تولید و منتشر شود. برند در محتوا در تولید محتوا، کانال انتشار محتوا، لحن محتوا، تایپوگرافی محتوا و… اثرگذار است. در پکیج تقویم محتوایی ، محتوا متناسب با برند مجموعه شما تولید خواهد شد.

پکیج تقویم محتوایی

سئو کردن محتوا

سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. محتوا برای اینکه دیده شود و در صفحات اول قرار بگیرد نیازمند سئو شدن می‌باشد. محتوا در این پکیج‌ها متناسب با اصول سئو تولید و منتشر می‌شوند و نیازی به سئو کردن مجدد ندارند. علاوه بر تولید محتوا سئو شده، در هر دو پکیج تقویم محتوایی استراتژی‌های لینک‌سازی داخلی که برای سئو مفید هستند نیز طراحی و مدیریت خواهد شد.

مشاوره رایگان پکیج تقویم محتوایی

محتوا بخش مهمی از فرایند بازاریابی یک کسب و کار در محیط آنلاین خواهد بود و باید با استراتژی مجموعه شما هم راستا باشد. همراستایی محتوا با استراتژی‌ها و تاکیتیک‌های یک مجموعه باعث هم‌افزایی و اثربخشی بیشتر در آن مجموعه می‌شود. بنابراین در این پکیج‌ها، برای هماهنگی بیشتر سایر بخش‌های مجموعه کارفرما با بخش محتوا، مشاوره رایگان در نظر گرفته شده است تا این هم‌افزایی حاصل شود. در مشاوره رایگان گروه مشاوران سندلوس، امکان دریافت مشاوره از دپارتمان‌های مختلف سندلوس فراهم شده است و می‌توانید برای موارد مختلف بازاریابی، فروش، منابع انسانی و… مشاوره‌های مرتبط با برنامه محتوایی دریافت کنید.

متن رپورتاژ، عکس، ویدیو، موشن‌گرافی، اینفوگرافیک و…

علاوه بر محتواها و خدمات ذکر شده در پکیج‌ تقویم محتوایی که به صورت استاندارد هستند، ممکن است که نیاز به اینفوگرافیک، ویدیو، تصویر و.. داشته باشید. در این مواقع بر اساس درخواست شما، هزینه این موارد به صورت جداگانه اعلام و بررسی خواهد شد.

تغییر در تعداد محتواهای پکیج‌ها

پکیج‌های مسی و اُکری تقویم محتوایی بر اساس تجربه همکاری گروه مشاوران سندلوس با مجموعه‌های مختلف به صورت استاندارد طراحی شده‌اند. در صورتی که پس از دریافت مشاوره، نیاز به تغییر در تعداد عناوین و محتوای پکیج‌ها داشته باشید، این تغییر لحاظ و قیمت پکیج اختصاصی شده اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *