چرا باید با داشتن سایت یا اینستاگرام، برای کسب و کارمان کاتالوگ داشته باشیم؟

بسیاری از مدیران به دلایل مختلفی مانند کمبود وقت یا تمایل نداشتن به بازدید از سایت و اینستاگرام مایل‌اند محتوا شما را به صورت کاتالوگ دریافت و مشاهده کنند. علاوه بر آن کاتالوگ، حکم چکیده محصولات و خدمات شما را دارد. به نحوی که افراد با یک بررسی کوتاه می‌توانند از برند و اطلاعات کسب و کارتان، محصولات و خدمات شما، راه‌های ارتباطی و … مطلع گردند. فقط باید به این نکته توجه کرد که کاتالوگ نمایان‌گر تمامی فعالیت‌ها و به عبارتی چکیده برند شما است. در پکیج طراحی کاتالوگ سعی شده تا طراحی و تولید آن هوشمندانه انجام شود. همچنین علاوه بر محتوا مناسب به ظاهر و طراحی آن نیز توجه شود.

پکیج مسی
مسی
250 هزار تومان هر صفحه
-
چارچوب متناسب با استراتژی مجموعه
-
طراحی منحصر به فرد
طراحی بهترین ساختار و چینش کاتالوگ
-
-
-
-
2 اتود طراحی اولیه کاتالوگ
امکان 5 درخواست ویرایش
طراحی جلد کاتالوگ (550 هزار تومان)
تحویل کامل فایل‎ها
پکیج اُکری
اُکری
550 هزار تومان هر صفحه
مشاوره تخصصی
چارچوب متناسب با استراتژی مجموعه
محتوا در راستای استراتژی محتوایی
طراحی منحصر به فرد
طراحی متناسب با پرسونای مخاطبان
به کار‌گیری تحلیل بازار در طراحی
طراحی متناسب با استراتژی برند
استفاده از آنالیز رقبا در طراحی
تولید محتوا
3 اتود طراحی اولیه کاتالوگ
امکان 5 درخواست ویرایش
طراحی جلد کاتالوگ (750 هزار تومان)
تحویل کامل فایل‎ها

کاتالوک مکتوب بهتر است یا کاتالوگ دیجیتال؟

این انتخاب کاملاً به ویژگی‌های رفتاری مشتریان یا تأمین‌کنندگان شما بستگی دارد. اگر مشتریان شما بیشتر به فضا سنتی و ارتباطات حضوری علاقه‌مند هستند، بهتر است از کاتالوگ مکتوب استفاده نمایید؛ در غیر این صورت برای ارتباط بهتر در فضا مجازی می‌توانید کاتالوگ دیجیتال خود را برای آن‌ها ارسال کنید. همچنین احتمال نگهداشت کاتالوگ مکتوب بیشتر از کاتالوگ دیجیتال است اما دست شما برای طراحی و همچنین تغییرات در طی زمان در کاتالوگ دیجیتال باز است.

به همین دلیل اگر مشتریان سنتی دارید و استراتژی و محصولات کسب و کار شما در طی زمان شامل تغییرات زیادی نمی‌شود، پیشنهاد می‌شود از کاتالوگ مکتوب استفاده کنید در غیر این صورت استفاده از کاتالوگ دیجیتال گزینه بهتری برای کسب وکار شما است. البته در هر صورت فایل اولیه کاتالوگ به صورت دیجیتال است و شما آن را در اختیار دارید. در صورت تمایل و چاپ آن‌، هر دو را خواهید داشت و بنا به درخواست مشتری و مخاطبی که دارید می‌توانید تصمیم بگیرید که از هر کدام در جای مناسب استفاده کنید.

روش سندلوس در پکیج طراحی کاتالوگ چه تفاوتی با روش‌های دیگر دارد؟

تیم تخصصی طراحی کاتالوگ سندلوس، قبل از طراحی علاوه بر رعایت استانداردهای لازم برای انجام این کار، استراتژی مجموعه را بررسی می‌کند.به عبارتی کاتالوگ را متناسب با رفتار مشتریان آن کسب و کار و با بررسی و آنالیز رقیبان در این زمینه، طراحی می‌کند. اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که بدانیم میزان اثرگذاری محتوا بر خوانندگان و استفاده‌کنندگان از یک کاتالوگ استراتژی محور نسبت به یک کاتالوگ ساده و بدون استراتژی، چندین برابر است. پیشنهاد ما این است، چنانچه تصمیم به توسعه کسب وکارتان گرفته‌اید و می‌خواهید راهی برای آگاهی از برند و محصولاتتان پیدا کنید، بهتر است این کار توسط یک تیم متخصص در استراتژی و همچنین طراحی کاتالوگ انجام شود. برای آگاهی از این موضوع موارد ذکر شده در پکیج طراحی کاتالوگ را به دقت مطالعه نمائید.

مراحل سفارش طراحی کاتالوگ به چه صورت انجام می‌شود و از کجا باید شروع کرد؟

شما می‌توانید قبل از سفارش از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران سندلوس تماس حاصل نمایید و از آن‌ها مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین می‌توانید پس از ثبت خرید، منتظر تماس مشاوران ما باشید. برآورد هزینه و اطلاعات اولیه در این مشاوره در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در هر دو صورت شما می‌توانید با در اختیار قرار دادن موارد لازم به تیم تخصصی طراحی کاتالوگ سندلوس و همچنین ارائه نظرات و خواسته‌های خود به آن‌ها، پیش فاکتور دریافت کرده و فرایند طراحی کاتالوگ را شروع نمایید.

تیم تحقیقاتی ما پس از جمع‌بندی نظرات و تحقیقات استراتژی کسب و کاری شما، نکات لازم را به طراحان گرافیکی انتقال می‌دهند. تیم طراحی نیز پس از چینش اولیه محتوا و طراحی ابتدایی و اتودهای اولیه آن، با شما در ادامه روند کار در ارتباط خواهند بود. پس از تأیید نهایی اتودها، فرایند ویرایش طبق نظر شما انجام می‌گردد و فایل‌های نهایی به صورت لایه‌باز در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای انجام هرچه بهتر این فرایند شما می‌توانید نظرات خلاقانه خود درباره طراحی و تولید محتوا کاتالوگ در زمینه تصاویر و گرافیک به طراحان اعلام نمایید. همچنین از نظرات خلاقانه تیم تخصصی  پکیج طراحی کاتالوگ نیز استفاده نمایید.

زمان انجام پروژه چه قدراست؟

زمان انجام پروژه به حجم کاری کارفرما بستگی دارد اما به طور معمول طراحی کاتالوگ بین 3 الی 8 روز به طول می‌انجامد. همچنین سرعت و نحوه در اختیار قرار دادن محتوا (مانند تصاویر و مشخصات کالا) توسط کارفرما به تیم طراحی کاتالوگ نیز در زمان انجام پروژه تأثیرگذار می‌باشد.

آیا تولید محتوا کاتالوگ توسط تیم طراحی کاتالوگ سندلوس انجام می‌شود؟

در پکیج مسی، تولید محتوا بر عهده کارفرما خواهد بود که توسط تیم سندلوس، مشاوره نیز ارائه می‌شود. اما در پکیج اُکری مواردی مثل اطلاعات کلی کسب و کار، تصاویر و مشخصات محصولات و خدمات توسط خود کارفرما ارسال می‌شود. اما محتواهایی که از خروجی استراتژی، تحلیل مخاطبان و رقبا به دست می‌آید توسط تیم سندلوس تولید می‌شود. طراحی بروشور و طراحی اینفوگرافیک، از دیگر خدمات تیم طراحی گرافیک سندلوس محسوب می‌شود.

تفاوت پکیج اُکری و مسی طراحی کاتالوگ در چیست؟

در پکیج مسی و اُکری سندلوس وجوه اشتراک زیادی وجود دارد. مانند چهارچوب متناسب با استراتژی محتوایی، طراحی منحصر به فرد و … . تفاوت‌های اصلی این دو پکیج در میزان تولید محتوا، تعداد اتودها، ویرایش‌ها و میزان مشاوره تخصصی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *