دوره جامع تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی + مدل‌ها و تمپلیت‌ها

ترندیابی
وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
530 تومان
شروع کنید
ویدیو‌ها

تعداد ویدیو:

26 ویدیو

هدیه

هدیه دوره:

1ویدیو و آپدیت‌های دائمی

سطح بندی

تعداد دانشجویان:

ثبت‌نام>370

سرتیفیکیت

سرتیفیکیت:

دارد

آیکون زمان

زمان دوره:

240 دقیقه

مدل‌ها و تمپلیت‌ها

فایل وچکلیست:

26تا

ضرورت موضوع دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

ترندها از کجا نشات می‌گیرند و به اوج محبوبیت می‌رسند؟

چطور میشه ترندها رو پیش‌بینی کرد؟

چرا سوار شدن روی ترندها شتاب حرکت ما رو تا چندین برابر بیشتر می‌کنه؟

از کجا بفهمیم واقعا چه چیزهایی ترند هستند؟

چطور میشه از ترندها استفاده کرد؟ چطور باید روی ترندهای سوار شد؟

شاید کم و بیش با واژه تحقیق کلمه کلیدی و همینطور ترند آشنا باشید اما احتمالا مفهوم و موضوع ترندیابی کمتر به گوش شما خورده است. ترندیابی به صورت کلی یعنی پیدا کردن روندها و اتفاقات آینده یک موضوع از روندهای گذشته آن. ترند نیز به معنی موضوعاتی که در یک جامعه (شهر، کشور یا سراسر دنیا) به صورت لحظه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرند و پس از مدتی (معمولا مدتی کوتاه) جذابیتشان را از دست می‌دهند. به همین دلیل کسب و کارها بسیار می‌توانند از این اتفاق استفاده کنند و به عبارتی متناسب با برند و محصولاتشان بر روی موج ترندها سوار شوند. اما باید توجه داشته باشید که وقت شما برای استفاده از آن‌ها زیاد نیست. پس باید یک سیستم سریع ترندیابی، موج‌سواری روی ترندها و ترندسازی داشته باشید تا بتوانید از این فرصت و مزیت استفاده کنید. 

از این رو دانستن علم ترندیابی و تحقیق کلمه کلیدی می‌تواند کمک شایانی به توسعه کسب و کارها بکند. گروه مشاوران سندلوس در این دوره سعی کرده که به صورت مثال محور و کیس استادی، به آموزش تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی بپردازد.

دوره جامع تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی به همراه تمپلیت‌ها و مدل‌ها

این دوره خروجی ساعت‌ها بررسی مدل‌ها و روش‌های روز دنیا و همینطور تجربه‌های پروژه‌های داخلی گروه مشاوران سندلوس است که بازخورد بسیار مناسبی در کسب و کارهای بزرگ و کوچک داشته‌است. در این دوره سعی شده است تا افراد پس از اتمام دوره، بتوانند برای کسب و کار خودشان، تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی را انجام دهند و با استفاده از ابزارهای گوناگون، ترندهای موجود در کسب و کارشان را اتخراج کنند. همچنین پس از استخراج ترندها، بتوانند از این ترندها استفاده کنند و آن‌ها را تبدیل به عنوان نمایند و در در تدوین استراتژی محتوایی و نهایتا تولید محتوا به کار گیرند.

ضمنا توجه داشته باشید که ترندیابی به این شکل روش مخصوص گروه مشاوران سندلوس است و این فرایندها و گام‌ها حاصل انجام پروژه و استخراج مدل از شرکت‌ها و موضوعات مختلف است.

معرفی دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

گام‌های دوره ترندیابی و تحقیق کلمه کلیدی

در این دوره با یک نقشه ذهنی شفاف و به صورت گام‌به گام با استفاده از ‌تمپلیت‌ها، یاد می‌گیرید که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید و در نهایت خروجی‌هایی بگیرید که ترند هستند و از اون مهم‌تر از این ترندها استفاده کنید. ضمنا، فایل لایه باز تمپلیت‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید برای حوزه مورد نظرتان، اونهارو تکمیل کنید و خروجی بگیرید.

به همین منظور گام‌های زیر برای تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی در نظر گرفته شده و طبق این موارد، دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی آماده و ارائه شده است:

  • گام اول: رئوس کلی ترندیابی
  • گام دوم: وزن‌دهی رئوس در ترندیابی(3زیرمجموعه)
  • گام سوم: ابزارهای ترندیابی (2زیرمجموعه)
  • گام چهارم: ترندیابی در گوگل(3زیرمجموعه)
  • گام پنجم: ترندیابی در ویدیو و تصاویر(3زیرمجموعه)
  • گام ششم: ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سلیت‌های تخصصی(2زیرمجموعه)
  • گام هفتم: ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی(5زیرمجموعه)
  • گام هشتم: اولویت‌بندی ترندها(3زیرمجموعه)
  • گام نهم: عنوان‌سازی و عنوان‌‌یابی از طریق ترندها(4زیرمجموعه)

ویژگی‌های دوره

عکس-تیک-سبز

کاربردی و نوآورانه

عکس-تیک-سبز

با مثال و مطالعه موردی

عکس-تیک-سبز

نقشه ذهنی شفاف

عکس-تیک-سبز

چک لیست و تمپلیت

عکس-تیک-سبز

خروجی محور

پس از پایان این دوره چه مهارت‌هایی را یاد می‌گیریم؟

  • تیک-سبز-رنگ-png-medium کار با ابزارهای ترندیابی
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تجزیه و تحلیل ترند
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تحلیل رفتار مخاطب
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium استفاده به موقع از ترندها
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تهیه عنوان محتوایی از ترندها
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تحقیق کلمه کلیدی پیشرفته
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium شناسایی ترندها
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium ترندیابی پیشرفته
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تحلیل ترندها

مدرسان دوره

محمد جوادی قاضیانی

محمد جوادی قاضیانی

  • همبنیانگذار و مدیرعامل گروه مشاوران سندلوس
  • کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار گرایش استراتژیک دانشگاه تهران
  • استراتژیست کسب و کار
  • مشاور و مدیر پروژه در همراه اول
  • مدرس دانشگاه تهران
  • مدرس و مشاور کلینیک کسب و کار
  • مشاور سندیکا صنعت برق

    لینکدین آقای محمد جوادی قاضیانی

    مجتبی ابراهیمی

    مجتبی ابراهیمی

    • همبنیانگذار و مدیر اجرایی گروه مشاوران سندلوس
    • کارشناس ارشد مدیریت IT دانشگاه تهران
    • مدرس دیجیتال مارکتینگ دانشگاه تهران
    • مشاور و مدرس برنامه میدون
    • مشاور دیجیتال مارکتینگ در شرکت‌های دولتی و خصوصی
    • مشاور و منتور کسب و کار
    • مشاور سندیکا صنعت برق

      لینکدین آقای مجتبی ابراهیمی

      این دوره بیشتر برای چه کسانی مهم است؟

      • icons8-steve-jobs-50 کارآفرینان و بنیانگذاران استارتاپ‌ها
      • icons8-network-care-64 دیجیتال مارکترها و طراحان کمپین
      • icons8-beginner-51 کسب و کارهای نوپا
      • icons8-floating-guru-64 متخصصان محتوا
      • icons8-marketing-director-68 مدیران بازاریابی
      • icons8-training-50 مدرسان کسب و کار

      مطالعه موردی

      برای کاربردی و قابل استفاده شدن دوره در کسب و کارها، این دوره به صورت مطالعه موردی تهیه شده‌ و می‌تونید در هر حوزه‌ای از آن استفاده کنید. به این ترتیب رئوس کلی و استخراج ترندها از آن‌ها با تحقیق از حوزه پوشاک انجام گرفته و تا آخرین گام (عنوان‌سازی و عنوان‌یابی از طریق ترندها) نیز به همین منوال پیش رفته‌ایم. شما نیز می‌توانید با استفاده از این الگو برای کسب و کار خودتان ( در هر صنعت یا حوزه‌ای که فعالیت دارید) تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی را انجام دهید.

      پشتیبانی توسط منتور کسب و کار

      شما می‌توانید این دوره کامل را به دو صورت با منتور و بدون منتور کسب و کار تهیه کنید. دوستانی که دوره را به همراه منتور کسب و کار تهیه ‌می‌کنند، از پشتیبانی مربی کسب و کاری که در پروژه‌های مختلف از این تمپلیت‌ها خروجی گرفته و ارائه داده، استفاده می‌کنند و می‌توانند تا مرحله پایانی به همراه منتور برای خود خروجی تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی مطابق الگوها تهیه کنند.

      در واقع منتور کسب و کار در یک بازه زمانی 60 روزه در کنار شما قرار می‌گیره و مسیر آموزشی شما را با پاسخ به سوال‌ها و بررسی خروجی‌هایتان تسهیل و تجربیاتش را به شما منتقل می‌کنه.
      ارتباط منتور با شما در قالب تلگرام است و به شما یک برنامه آموزشی منطبق بر ویدیوها ارائه و به صورت روزانه مسیر آموزشی و خروجی‌هایتان را رصد می‌کنه تا به کیفیت لازم دست پیدا کنید. ضمنا هر سوال و ابهامی هم داشته‌باشید میتونید از ایشان بپرسید و در نهایت به یک خروجی خوب و قابل استفاده از ترندیابی و تحقیق کلمه کلیدی دست پیدا کنید.

      دوره به همراه تمپلیت‌ها

      در این دوره با استفاده از مدل‌ها و تمپلیت‌های روز دنیا، مسیر تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی را به صورت کامل پیش می‌بریم. خروجی‌های تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی را می‌توانید با هدف طراحی محصول، طراحی استراتژی بازاریابی، طراحی استراتژی محتوایی، تولید محتوا و هر فعالیتی که به رشد کسب و کار کمک می‌کند، استفاده کنید. نحوه آموزش این دوره برای اولین بار است که اجرایی می‌شود و کاملا خروجی محور است.

      نحوه ثبت نام و راهنمای خرید دوره

      پس از ثبت‌نام و خرید دوره از کلیدهای ثبت‌نام، قفل محتوای دوره که در انتهای صفحه است برای شما باز خواهد شد و می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید و ویدیوها را ببینید و فایل‌ها را دانلود کنید. شرکت‌کنندگانی هم که دوره را به همراه منتورینگ کسب و کاری تهیه‌کرده‌اند ضمن دسترسی به ویدیوها و فایل‌ها، توسط منتور مربوطه که همین الان چنتا پروژه مرتبط در دستش هست، ارتباط گرفته می‌شود و می‌توانند فایل‌ها را برای کسب و کار خود به روز و کامل تکمیل کنند.

      مشاوره رایگان

      سعی کردیم توضیحات کاملی رو ارائه بدیم تا در تصمیم‌گیری بهتر به شما کمک کنه. اما اگر هر گونه سوال یا ابهامی دارید می‌تونید از طریق تلفن 02188173236 یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو بپرسید.

      سرتیفیکست دوره ترندیابی و تحقیق کلمه کلیدی

      سرتیفیکیت و گواهی دوره

      مدرک‌گرایی در جامعه امروز به حداقل رسیده و جای خودش را به مهارت داده. اما با توجه به اینکه برخی از دوستان برای اهداف مختلف نیاز به تاییدیه یا گواهی دارند، سرتیفیکیت شرکت در دوره، در دوره‌های جامع آکادمی سندلوس ارائه می‌شه. البته با توجه به طراحی دوره منطبق بر روش‌های کاربردی و قابل استفاده در کسب و کارها و تاثیر اون در استخدام یا رشد شغلی شرکت‌کنندگان، سرتیفیکیت و تاییدیه گروه مشاوران سندلوس فقط به دو گروه از مخاطبان عزیز دوره تقدیم می‌شه.

      گروه اول: شرکت کنندگانی که دوره رو به همراه منتور کسب و کار تهیه کرده‌اند و مسیر آموزشی رو به همراه ایشان به پایان رسانده و خروجی مورد نظر رو روی یک مطالعه موردی تهیه کرده‌اند.
      گروه دوم: دوستانی که فقط ویدیوها و فایل‌های دوره را تهیه و در آزمون پایانی شرکت کرده‌اند. این دوستان با کسب حد نصاب کافی در آزمون و ارائه خروجی منطبق بر یک مطالعه موردی، می‌توانند این تاییدیه را دریافت کنند. (این عزیزان پس از خرید دوره در صورت تمایل به دریافت تاییدیه، به پشتیبانان سندلوس پیام بدهند تا فایل ارائه خروجی را دریافت کنند.)

      سوالات متداول

      این دوره در برخی مواقع به صورت حضوری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. اما این دوره آنلاین تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است و با توجه به مطالعه موردی انجام شده، کاملا ملموس و کاربردی می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. 

      در این دوره ضمن آشنایی به مدل‌های مختلف کسب و کاری و تمپلیت‌ها، نحوه استفاده از مدل‌ها در کنار همدیگر و خروجی گرفتن ملموس و قابل ارائه را آموزش خواهید دید. ضمنا دوستانی هم که قصد کارآموزی یا استخدام در این زمینه هم دارند میتونند با پشتیبانی آکادمی ارتباط برقرار و رزومه و شرایط خودشون رو ارسال کنند.

      دوره‌های آکادمی سندلوس کاملا برآمده از پروژه‌های واقعی بازار هستند و بنابراین به صورت خروحی محور طراحی شده‌اند. در دوره ترندیابی نیز به همین منوال بر اساس نقشه موجود دوره پس از شناسایی رئوس ترندیابی، به مرور در گام‌ها مختلف آن‌ها را تحلیل و خروجی‌ها را ثبت می‌کنید و در نهایت به استراتژی و راهبرد دست و نحوه استفاده از آن‌ها دست پیدا خواهید کرد. 

      نکته مهم اینه که شما بعد از مدتی این فرایند رو تبدیل به مسیری هموار در کسب و کارتون خواهید کرد و یاد می‌گیرید که از اثر ترندها روی برنامه‌ریزی‌ها و تصمیمات کسب و کاریتون غافل نشید. ضمنا ترندها خود بازار هستند و حتی اگر کسب و کاری با مسیر آرام دارید نیز برای شناخت بازار و حتی طراحی محصول به آن‌ها نیاز پیدا خواهید کرد.

      نظرات شرکت‌کنندگان:

      محتوای دوره

      بازکردن همه
      محتوای درس
      تکمیل 0% 0/1 مرحله

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *