دوره جامع تحلیل رقبا+مدل‌ها و تمپلیت‌ها

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
790 تومان
شروع کنید
ویدیو‌ها

تعداد ویدیو:

50 ویدیو

هدیه

هدیه دوره:

1ویدیو و آپدیت‌های دائمی

سطح بندی

تعداد دانشجویان:

ثبت‌نام>580

سرتیفیکیت

سرتیفیکیت:

دارد

آیکون زمان

زمان دوره:

410دقیقه

مدل‌ها و تمپلیت‌ها

فایل وچکلیست:

36تا

ضرورت موضوع دوره جامع تحلیل رقبا

چرا تجربه‎‌های اشتباه رو دوباره تجربه کنیم؟

آیا پیش از شما کسی به ایدتون فکر نکرده؟

آیا گروه دیگری به مساله و مشکلی که شما پاسخ دادید، پاسخ نداده‌اند؟

آیا واقعا نیازه که برای همه چیز از اول فکر کنیم و به دنبال راه‌حل باشیم؟

چرا باید از تجربه‌های موفق الگوگیری کنیم؟

تحلیل رقبا به قدری مهم است که اگر در کسب و کارمان از آن چشم‌پوشی کنیم، بخشی از فعالیتمون با مشکل جدی مواجه می‌شه. چرا که تحلیل رقبا به ما کمک می‌کنه تا از اشتباهات رقبا درس بگیریم. به عبارتی رقبا، مسیر کسب و کار را برای ما هموار کرده‌اند و نیازی نیست تمام راه‌ها را خودمان امتحان کنیم. همچنین می‌تونیم از رقبای موفق برای استخراج استراتژی‌های کاربردی، محصولات و خدمات پر فروش، الگوهای فضای مجازی، تحلیل مخاطب و … استفاده کنیم.

دوره جامع تحلیل رقبا به همراه تمپلیت‌ها و مدل‌ها

تحلیل رقبا کار ساده‌ای نیست. به همین دلیله که صاحبان کسب و کار و مشاوران کسب و کارها در هنگام تحلیل رقبا با چالش جدی مواجه می‌شند. گروه مشاوران سندلوس برای ساده‌سازی این امر، از مدل‌ها و تمپلیت‌های روز دنیا استفاده می‌کند. همچنین با استفاده از یک کیس استادی مناسب، این تمپلیت‌ها به صورت مثال محور بیان شده. شما نیز می‌تونید با توجه به این مثال‌ها، رقبای کسب و کارتون یا ایدتون رو در این مدل‌ها و تمپلیت‌ها تحلیل کنید و صد البته خروجی قابل استفاده بگیرید. 

ویدیوی معرفی دوره جامع تحلیل رقبا

 

گام‌های دوره جامع تحلیل رقبا

در این دوره با استفاده از نقشه ذهنی شفاف و با کمک تمپلیت‌ها، یاد می‌گیرید که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید. ضمنا، فایل لایه باز تمپلیت‌ها در اختیار شما قرار می‌گیره و می‌تونید برای حوزه مورد نظرتون، اونهارو تکمیل کنید و خروجی بگیرید. ضمنا هر کدوم از این گام‌ها زیرمجموعه‌هایی دارند که در انتهای صفحه و در پایین سرفصل‌ها قابل مشاهده هستند و ما در اینجا، گام‌های اصلی را ذکر کرده‌ایم. 

گام1: تمپلیت شناسایی رقبا(4زیرمجموعه)

گام2: تمپلیت اطلاعات عمومی رقبا(5زیرمجموعه)

گام3: تمپلیت تحلیل محصول یا محتوای رقبا در (4p)3زیرمجموعه)

گام4: تمپلیت تحلیل برندینگ رقبا(5زیرمجموعه)

گام5: تمپلیت اطلاعات عمومی رقبا در فضای آنلاین(4زیرمجموعه)

گام6: تمپلیت بررسی ظاهر و صفحات سایت رقبا(5زیرمجموعه)

گام7: تمپلیت بررسی شبکه‌های اجتماعی رقبا(3زیرمجموعه)

گام8: تمپلیت آنالیز نمونه رقبای خارجی(6زیرمجموعه)

گام9: تمپلیت بوم استراتژی محتوایی شبکه‌های اجتماعی(4زیرمجموعه)

گام10: تمپلیت بوم استراتژی محتوایی سایت(4زیرمجموعه)

گام11: تمپلیت تحلیل و مقایسه جامع رقبا(7زیرمجموعه)

ویژگی‌های دوره

عکس-تیک-سبز

استراتژی‌ساز

عکس-تیک-سبز

با مثال و مطالعه موردی

عکس-تیک-سبز

نقشه ذهنی شفاف

عکس-تیک-سبز

چک لیست و تمپلیت

عکس-تیک-سبز

خروجی محور

پس از پایان این دوره چه مهارت‌هایی را یاد می‌گیریم؟

  • تیک-سبز-رنگ-png-medium انجام پروژه فریلنسری
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium استخدام به عنوان کارشناس تحلیل رقبا
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تحلیل کسب و کار
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium دسته‌بندی رقبا از نگاه برندینگ
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium شناسایی نقاط قوت و ضعف رقبا
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium نظارت بر رقبا
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium پیدا کردن درست رقبا
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تحلیل و رتبه‌بندی رقبا
  • تیک-سبز-رنگ-png-medium تحلیل شبکه‌های اجتماعی رقبا

مدرسان دوره

محمد جوادی قاضیانی

محمد جوادی قاضیانی

  • همبنیانگذار و مدیرعامل گروه مشاوران سندلوس
  • کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار گرایش استراتژیک دانشگاه تهران
  • استراتژیست کسب و کار
  • مشاور و مدیر پروژه در همراه اول
  • مدرس دانشگاه تهران
  • مدرس و مشاور کلینیک کسب و کار
  • مشاور سندیکا صنعت برق

    لینکدین محمد جوادی قاضیانی

    مجتبی ابراهیمی

    مجتبی ابراهیمی

    • همبنیانگذار و مدیر اجرایی گروه مشاوران سندلوس
    • کارشناس ارشد مدیریت IT دانشگاه تهران
    • مدرس دیجیتال مارکتینگ دانشگاه تهران
    • مشاور و مدرس برنامه میدون
    • مشاور دیجیتال مارکتینگ در شرکت‌های دولتی و خصوصی
    • مشاور و منتور کسب و کار
    • مشاور سندیکا صنعت برق

      لینکدین مجتبی ابراهیمی

      این دوره برای چه کسانی کاربرد دارد؟

      • icons8-steve-jobs-50 کارآفرینان و بنیانگذاران استارتاپ‌ها
      • icons8-network-care-64 دیجیتال مارکترها
      • icons8-beginner-51 افراد مبتدی تا پیشرفته علاقه‌مند به کسب و کار
      • icons8-floating-guru-64 تحلیل‌گران کسب و کار
      • icons8-marketing-director-68 مدیران بازاریابی
      • icons8-training-50 مدرسان کسب و کار

      مطالعه موردی

      برای کاربردی و قابل استفاده شدن دوره در کسب و کارها، این دوره به صورت مطالعه موردی تهیه شده‌است و می‌توانید در هر حوزه‌ای از آن استفاده کنید. به این ترتیب که از شناسایی رقبا تا مرحله پایانی که جمع‌بندی و استفاده از نتایج تحلیل رقبا در همه ابعاد است، روی حوزه پوشاک مورد بررسی قرار گرفته‌ و در هر حوزه‌ای قابل استفاده است.

      پشتیبانی توسط منتور کسب و کار

      همانطور که عنوان شد شما می‌توانید به دو صورت در دوره تحلیل رقبا شرکت کنید و در صورت تمایل این دوره را به همراه منتور کسب و کار نیز تهیه کنید.
      منتور کسب و کار از مربی‌ها و کارشناسان سندلوس است که همزمان روی پروژه‌های واقعی کار می‌کنه و میتونه تجربیات خوبی را به شما منتقل کنه. البته این دوره‌ها و ویدیوها بسیار کاربردی و راحت توضیح داده شده‌اند و بدون منتور هم می‌توانید مسیر را به خوبی طی کنید.
      در واقع منتور کسب و کار در یک بازه زمانی 60 روزه در کنار شما قرار می‌گیره و مسیر آموزشی شما را با پاسخ به سوال‌ها و بررسی خروجی‌هایتان تسهیل و تجربیاتش را به شما منتقل می‌کنه.
      ارتباط منتور با شما در قالب تلگرام است و به شما یک برنامه آموزشی منطبق بر ویدیوها ارائه و به صورت روزانه مسیر آموزشی و خروجی‌هایتان را رصد می‌کنه تا به کیفیت لازم دست پیدا کنید. ضمنا هر سوال و ابهامی هم داشته‌باشید میتونید از ایشان بپرسید و در نهایت به یک خروجی خوب و قابل استفاده از تحلیل رقبا دست پیدا کنید.

      دوره به همراه تمپلیت‌ها

      در این دوره با استفاده از مدل‌ها و تمپلیت‌های روز دنیا، مسیر تحلیل رقبا را به صورت کامل پیش می‌بریم. می‌توانید خروجی‌های تحلیل رقبا را با هدف طراحی محصول، طراحی استراتژی بازاریابی، طراحی استراتژی محتوایی و هر فعالیتی که به رشد کسب و کار کمک می‌کند، استفاده کنید. نحوه آموزش این دوره برای اولین بار است که اجرایی می‌شود و کاملا خروجی محور است.

      نحوه ثبت نام و راهنمای خرید دوره

      پس از ثبت‌نام و خرید دوره از کلیدهای ثبت‌نام، قفل محتوای دوره که در انتهای صفحه است برای شما باز خواهد شد و می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید و ویدیوها را ببینید و فایل‌ها را دانلود کنید. شرکت‌کنندگانی هم که دوره را به همراه منتورینگ کسب و کاری تهیه‌کرده‌اند ضمن دسترسی به ویدیوها و فایل‌ها، توسط منتور مربوطه که همین الان چنتا پروژه مرتبط در دستش هست، ارتباط گرفته می‌شود و می‌توانند فایل‌ها را برای کسب و کار خود تکمیل کنند.

      روش‌های ثبت‌نام

      مشاوره رایگان

      سعی کردیم توضیحات کاملی رو ارائه بدیم تا در تصمیم‌گیری بهتر به شما کمک کنه. اما اگر هر گونه سوال یا ابهامی دارید می‌تونید از طریق تلفن 02188173236 یا از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو بپرسید.

      سرتیفیکیت دوره جامع تحلیل رقبا سندلوس

      سرتیفیکیت و گواهی دوره تحلیل رقبا

      مدرک‌گرایی در جامعه امروز به حداقل رسیده و جای خودش را به مهارت داده. اما با توجه به اینکه برخی از دوستان برای اهداف مختلف نیاز به تاییدیه یا گواهی دارند، سرتیفیکیت شرکت در دوره، در دوره‌های جامع آکادمی سندلوس ارائه می‌شه. البته با توجه به طراحی دوره منطبق بر روش‌های کاربردی و قابل استفاده در کسب و کارها و تاثیر اون در استخدام یا رشد شغلی شرکت‌کنندگان، سرتیفیکیت و تاییدیه گروه مشاوران سندلوس فقط به دو گروه از مخاطبان عزیز دوره تقدیم می‌شه.

      گروه اول: شرکت کنندگانی که دوره رو به همراه منتور کسب و کار تهیه کرده‌اند و مسیر آموزشی رو به همراه ایشان به پایان رسانده و خروجی مورد نظر رو روی یک مطالعه موردی تهیه کرده‌اند.
      گروه دوم: دوستانی که فقط ویدیوها و فایل‌های دوره را تهیه و در آزمون پایانی شرکت کرده‌اند. این دوستان با کسب حد نصاب کافی در آزمون و ارائه خروجی منطبق بر یک مطالعه موردی، می‌توانند این تاییدیه را دریافت کنند. (این عزیزان پس از خرید دوره در صورت تمایل به دریافت تاییدیه، به پشتیبانان سندلوس پیام بدهند تا فایل ارائه خروجی را دریافت کنند.)

      سوالات متداول

      پس از ثبت‌نام و خرید دوره از کلیدهای ثبت‌نام، محتوای دوره که در انتهای صفحه است برای شما باز خواهد شد و می‌توانید به آن دسترسی داشته‌باشید و ویدیوها را ببینید و فایل‌ها را دانلود کنید. شرکت‌کنندگانی هم که دوره را به همراه منتورینگ کسب و کاری تهیه‌کرده‌اند ضمن دسترسی به ویدیوها و فایل‌ها، توسط منتور مربوطه با آن‌ها ارتباط گرفته می‌شود و می‌توانند فایل‌ها را برای کسب و کار خود تکمیل کنند.

      این دوره کاملا کاربردی و خروجی محور طراحی شده و ضمن رعایت تمام اصول آکادمیک، تجربه و علم در کنار هم قرار گرفتند و میتونید خروجی ملموسی بگیرید. همین الان پروژه‌هایی که در سندلوس انجام می‌شوند و در بازار فعالیت دارند به همین منوال مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند و هدف استفاده از نتایج این تحلیلهاست. 

      این دوره‌ها و مدل‌ها حاصل خروجی و همکاری سندلوس با برندهایی در تمامی صنایع است که در لیست پروژه‌های ما می‌تونید برخی از آن‌ها را مشاهده کنید. بنابراین این مدل‌ها در حوزه‌های مختلف تست شدند و به راحتی می‌تونید آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. نمونه‌ای هم که در آموزش استفاده شده حوزه پوشاک است که به علت عمومیت این حوزه می‌باشد. به این سبب که همه ما به واسطه اینکه در این حوزه حداقل نقش مشتری را داشته‌ایم، درک مناسب‌تری از آن داریم.

      اغلب فایل‌ها و تمپلیت‌های سندلوس، برآمده از پروزه‌ها و تجربه هایی هستند که در پروژه‌های مختلف کسب شده‌اند و توسط تیم تحلیل ما مستندسازی شده‌اند. البته در راستای تکمیل آن‌ها از مدل‌ها و تمپلیت‌های روز دنیا نیز استفاده شده‌است و اونها رو به صورت بومی قرار داده‌ایم.

      نظرات شرکت‌کنندگان:

      محتوای دوره

      بازکردن همه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *