مدلها و تمپلیت‌ها

ترندیابی در ویدیوها و تصاویر + تمپلیت و ویدیو آموزشی

تمپلیت ترندیابی در ویدیوها و تصاویر
زمان مطالعه: 5 دقیقه

ترندیابی در ویدیوها و تصاویر

ترندها موضوعات و روندهای محبوب و مورد توجه در یک بازه زمانی نسبتا مشخص هستند.

کاربرد ترند

اما چطور ترندها را استخراج کنیم و از همه مهم‌تر چطور از آن‌ها استفاده کنیم؟ یکی از روش‌های ترندیابی، ترندیابی در ویدیوها و تصاویر است که در ادامه مطلب به توضیح آن می‌پردازیم.

همانطور که در گام‌های قبلی اشاره شد، برای ترندیابی ابتدا باید رئوس و سرنخ‌هایی برای این کار مشخص شوند. مثلا اگر قصد ترندیابی در حوزه پوشاک را داریم یکی از سرنخ‌ها می‌تواند مانتو زنانه باشد، حال با دانستن این سرنخ در رابطه با آن شروع به جستجو و ترندیابی می‌کنیم.

سرنخ‌ها یا رئوس ترندیابی از نظرات مدیر کسب و کار، مصاحبه با افراد با تجربه، جستجو در گوگل و شبکه‌های اجتماعی بدست می‌آیند. با فرض اینکه سرنخ‌ها مشخص شده‌اند و وزن‌دهی هم در رابطه با آن‌ها انجام شده، به ترندیابی در رابطه با آن‌ها می‌پردازیم. دقیقا مانند کاری که در گام قبلی یعنی ترندیابی در گوگل انجام دادیم.

در ادامه ویدیو آموزشی ترندیابی در ویدیوها و تصاویر را مشاهده می‌کنید.

ویدیو آموزشی ترندیابی در ویدیوها و تصاویر

ویدیو معرفی دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

 

دریافت مجموعه کامل تحقیق کلمه‌ کلیدی و ترندیابی

این مجموعه شامل 23 فایل از تمپلیت‌ها و فایل اکسل قابل ویرایش و همچنین 26 ویدیوی از دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی طبق موارد زیر است: (توضیحات بیشتر دوره)

1- رئوس کلی ترندیابی 2- وزن‌دهی رئوس در ترندیابی 3- ابزارهای ترندیابی 4- ترندیابی در گوگل 5- ترندیابی در ویدیوها و تصاویر 6-ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سایت‌های معتبر 7- ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی 8- اولویت‌بندی ترندها 9- عنوان‌یابی و عنوان‌سازی از طریق ترندها

می‌توانید این 9 گام را از سه روش زیر به‌طور کامل دریافت کنید:

برای افزایش کیفیت و جامعیت ترندیابی، این کار را در بسترهای مختلف انجام می‌دهیم. یعنی رئوس یا سرنخ‌هایی مثل مانتو زنانه را در بسترهای مختلف وارد می‌کنیم و ترندهای مرتبط را شناسایی می‌کنیم.

  • ترندیابی در موتورهای جستجو مثل گوگل
  • ترندیابی در ویدیوها و تصاویر (که در این مطلب به توضیح آن خواهیم پرداخت)
  • ترندیابی در مقالات علمی، فروم‌ها و سایت‌های معتبر
  • ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و توییتر

چرا ترندیابی در ویدیو‌ها و تصاویر مهم است؟

امروزه محتواهای بصری اهمیت زیادی پیدا کرده‌اند. بسترهای مختلف مثل گوگل و شبکه‌های اجتماعی نیز امتیازات ویژه‌تری را برای محتوای بصری در سئو لحاظ می‌کنند و اهمیت بیشتری را برای این نوع محتواها در نظر می‌گیرند. علت علاقه و اهمیت این نوع محتواها برای بسترهای اینترنتی، علاقه مخاطبان به ویدیوها و تصاویر و سرعت انتقال پیام در این قالب‌های محتوایی است. گوگل به عنوان بزرگترین موتور جستجو در دنیا، مرجع بسیار خوبی برای ترندیابی تصویری و ویدیویی است. بخش تصاویر گوگل، ویدیوهای گوگل و یوتیوب می‌توانند ترندهای ویدیویی و تصویری را به ما نمایش دهند. البته در ایران، اینستاگرام مرجع به‌روزتر و مهم‌تری برای ترندیابی ویدیویی است اما ترندهای اینستاگرام کوتاه مدت هستند و از لحاظ کسب و کاری اهمیت کم‌تری دارند.

ترندیابی در تصاویر

برای ترندیابی در تصاویر، بسترهای مختلفی وجود دارند، پینترست، گوگل، شبکه‌های اجتماعی و… که تصاویر ترند را می‌توان از آن‌ها جستجو کرد. اما از لحاظ تعداد جستجو، گوگل اطلاعات دقیق‌تری را درباره ترندها می‌دهد و می‌توان به عنوان اولویت اول از آن استفاده کرد و با پینترست و اینستاگرام تطبیق داد. برای ترندیابی تصاویر در گوگل، می‌تواند از پیشنهادات خود گوگل استفاده کنید و در قسمت جستجو تصاویر گوگل، سرنخ یا رئوس ترندیابی را وارد و خروجی پر سرچ را دریافت کنید. توضیحات جامع و بیشتر در ویدیو آموزشی بیان شده است.

ترندیابی ویدیویی

با توجه به فیلتر بودن یوتیوب در ایران و حضور و فعالیت‌ کمتر مردم ایران در این بستر، یوتیوب در ترندیابی ویدیویی کمک کمتری می‌کند. اما لازم و مهم است که این ابزار به عنوان بزرگترین پلتفرم ویدیویی دنیا مورد بررسی قرار بگیرد. برای این کار، رئوسی که در مراحل ابتدایی به دست آورده‌اید را در یوتویوب سرچ کنید و با استفاده از کپشن‌های ویدیو و محتوای خود ویدیو، ترندهای مرتبط با آن را استخراج کنید. به عنوان مثال زمانی که شما مانتو زنانه را به عنوان یک راس در یوتویوب سرچ می‌کنید، شاید به عبارت مانتو زنانه پاییزه برسید. به عبارتی واژه مانتو زنانه پاییزه در عنوان‌های ویدیوها و یا در محتوای خود ویدیو و یا در کپشن و نظرات مخاطبان بیشتر از سایر موارد دیده می‌شود. این بدان معنی است که این عبارت، مورد توجه و سوالات مخاطبان بوده است و می‌توان از آن به عنوان ترند استفاده کرد.

همین عمل را نیز می‌توانید در پلتفرم ویدیویی ایرانی یعنی آپارات به کار ببرید و ترندهای مرتبط با رئوس صنعت خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید این رئوس را در گوگل سرچ کرده و در قسمت ویدیوها، سایت‌هایی که در این رابطه ویدیو منتشر کرده‌اند را مورد بررسی قرار دهید و ترندهای مربوطه را استخراج کنید و در تمپلیت زیر یعنی تمپلیت ترندیابی در ویدیو و تصاویر وارد کنید.

تمپلیت ترندیابی در ویدیوها و تصاویر

ترندیابی در ویدیو ها و تصاویر

در انتها باید بگوییم که

برخی صنایع دارای محتوای ویدیوی و تصویری زیادی در فضای وب هستند. اما برخی دیگر متناسب با ماهیت و جنس صنعت، نمی‌توان محتوای بصری از آن‌ها در ویدیوها و تصاویر پیدا کرد. اما فارق از این مساله، جستجو در بستر ویدیو و تصاویر برای پیدا کردن ترندها، علاوه بر استخراج ترند، سرنخ‌های زیادی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد که خود می‌تواند زمینه‌ساز سایر فعالیت‌ها در این‌باره باشد. در گام بعدی از تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی به سراغ گام ششم یعنی ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سایت‌های معتبر می‌رویم.

ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سایت‌های معتبر

سایر گام‌ها و تمپلیت‌های تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

شما در این مطلب با گام پنجم “تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی” یعنی ترندیابی در ویدیوها و تصاویر آشنا شدید. همچنین می‌توانید سایر گام‌های تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی را از طریق لینک‌های زیر مطالعه و تمپلیت‌های مرتبط را دریافت کنید.

  • گام یک: رئوس کلی ترندیابی+تمپلیت‌
  • گام دو: وزن‌دهی رئوس در ترندیابی+تمپلیت‌
  • گام سه: ابزارهای ترندیابی+تمپلیت‌
  • گام چهار: ترندیابی در گوکل+تمپلیت‌
  • تیک سبز گام پنج: ترندیابی در ویدیوها و تصاویر+تمپلیت
  • گام شش: ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سایت‌ها+تمپلیت
  • گام هفت: ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی+تمپلیت
  • گام هشت: اولویت‌بندی ترندها+تمپلیت
  • گام نه: عنوان‌یابی و عنوان‌سازی از طریق ترندها+تمپلیت

دریافت مجموعه کامل دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

“””نکته مهم: از طریق لینک‌های بالا می‌توانید به سایر گام‌های دوره آموزش تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی دسترسی داشته باشید. ضمنا برای دریافت تمام فایل‌ها، تمپلیت‌ها و ویدیوهای 9 گام بالا از طریق دکمه زیر اقدام کنید.”””

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “ترندیابی در ویدیوها و تصاویر + تمپلیت و ویدیو آموزشی

  1. منصوری گفت:

    سلام ممنون از زحماتتون. من میخواستم این دوره رو تهیه کنم فقط قبلش نیاز دارم یکسری اطلاعات کسب کنم. از چه طریقی می تونم راهنمایی بگیرم؟

    1. پشتیبانی سندلوس گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق چت آنلاین یا تماس با پشتیبانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *