مدلها و تمپلیت‌ها

ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی + تمپلیت و ویدیو آموزشی

تمپلیت ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی
زمان مطالعه: 5 دقیقه

ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی

کاربرد ترند

شبکه‌های اجتماعی به دلیل اهمیت بالایی که در فضای دیجیتال و استراتژی‌های کسب و کارهای آنلاین دارند، یکی از بسترهای مهم برای رسیدن به ترندها محسوب می‌شوند. به همین منظور در تمپلیت ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی سعی شده است تا نحوه استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای رسیدن به ترندها را بیان کنیم. برای این کار رئوسی که به‌ صورت عبارت از تمپلیت‌های قبلی استخراج و آن‌ها را وزن‌دهی کرده‌ایم را برای یافتن ترند در هر یک از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم. دقیقا شبکه کاری که در گام قبلی برای ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سایت‌های معتبر انجام دادیم. در ویدیو زیر می‌توانید بخشی از آموزش ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی را ملاحظه فرمایید.

ویدیو آموزشی ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی

ویدیو معرفی دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

 

دریافت مجموعه کامل تحقیق کلمه‌ کلیدی و ترندیابی

این مجموعه شامل 23 فایل از تمپلیت‌ها و فایل اکسل قابل ویرایش و همچنین 26 ویدیوی از دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی طبق موارد زیر است: (توضیحات بیشتر دوره)

1- رئوس کلی ترندیابی 2- وزن‌دهی رئوس در ترندیابی 3- ابزارهای ترندیابی 4- ترندیابی در گوگل 5- ترندیابی در ویدیوها و تصاویر 6-ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سایت‌های معتبر 7- ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی 8- اولویت‌بندی ترندها 9- عنوان‌یابی و عنوان‌سازی از طریق ترندها

می‌توانید این 9 گام را از سه روش زیر به‌طور کامل دریافت کنید:

این رئوس به نحوی وزن‌دهی شده‌اند که تاثیر 4 شاخص متفاوت (میزان تکرار در نظرات، نظر مشاور صنعت، نظر مشاور استراتژیست محتوایی و قرابت با محصول) در آن دیده شده باشد.

بعد از آنکه از طریق وزن‌دهی به عبارات، 10 تا 20 عبارت برتر را که در الویت‌های بالاتر قرار دارند، انتخاب کردید، می‌توانید آن‌ها را در هر یک از شبکه‌های اجتماعی مورد تحلیل و بررسی قرار دهید. این کار به شما کمک می‌کند تا ترندهای هر عبارت را در شبکه‌های اجتماعی خاص به دست آورید. لازم به ذکر است برای اینکه فرآیند ترندیابی شما به صورت دقیق‌تری انجام شود، می‌توانید برای هر یک از عبارات در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی بین دو تا چهار ترند استخراج کنید. همچنین برای جامعیت این کار بنا به نیاز سازمان، می‌توان ترندهای لاتین را با سرچ‌های انگلیسی در همین شبکه‌ها به دست آورید. در ادامه به توضیح این فرآیند در هر کدام از شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم.

ترندیابی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران، یکی از بسترهای مهم برای یافتن ترندهای هر کسب و کار محسوب می‌شود. شبکه اجتماعی که در ایران بیش از 50 میلیون کاربر دارد. همچنین 7 هزار اکانت با بیش از نیم میلیون فالوور در حال فعالیت هستند.

برای ترندیابی در این شبکه اجتماعی، کافیست تا رئوس مربوطه را در قسمت جستجو، تایپ کنید تا ترندهای مرتبط با آن یافت شوند. همچنین می‌توانید از طریق ابزار keywordtool.io در قسمت اینستاگرام، ترندهای مرتبط را پیدا کنید. توضیحات بیشتر را می‌توانید از طریق مشاهده ویدیو بالا ملاحظه فرمایید.

ترندیابی در شبکه اجتماعی تلگرام:

تلگرام نیز به عنوان یک پیام‌رسان محبوب و کاربردی در ایران، گزینه مناسبی برای ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شود. به منظور ترندیابی در این پیام‌رسان و یافتن ترندها در کانال‌های تخصصی می‌توانید از سایت‌هایی مانند tgstat.com یا رباط‌های تلگرامی استفاده کنید.

ترندیابی در شبکه اجتماعی توییتر:

یکی از شبکه‌های اجتماعی که شاید بتوان به عنوان منبع اصلی ترندیابی از آن استفاده کرد، توییتر است. این شبکه اجتماعی ذاتا یک شبکه اجتماعی ترند ساز است. برای یافتن ترندها در توییتر کافیست در قسمت جستجو آن به پیداکردن هشتگ‌های مورد نیازتان بپردازید.

از ابزارهای رایگان برای تحلیل ترند در توییتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Twitter List

Tweriod

TweetDeck

Twitter Analytics

ترندیابی در شبکه اجتماعی لینکدین:

شبکه اجتماعی لینکدین به آن دلیل اهمیت دارد که به عنوان یک شبکه تخصصی در بین کارفرمایان شناخته شده است. به همین دلیل این شبکه پتانسیل خوبی برای ترندیابی دارد. شبکه‌ای که اکثر صاحبان کسب و کار در آن حضور دارند.

از ابزارهای کاربردی برای تحلیل لینکدین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

Iconosquare

SocialInsider

 SocialPilot

Whatagraph

پس از استخراج ترندها از هر یک از شبکه‌های اجتماعی، لازم است تا آن‌ها را در تمپلیت زیر وارد نمایید.

تمپلیت ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی

تمپلیت ترندیابی در شبکه های اجتماعی

در انتها باید بگوییم که

توجه داشته باشید که می‌توانید به جز شبکه‌های اجتماعی مذکور، از سایر شبکه‌های اجتماعی نیز استفاده کنید. این موضوع کاملا به استراتژی و بودجه سازمان شما بستگی دارد.

با توجه به توضیحات بالا، می‌توانید برای هر یک از رئوس به دست آمده و الویت‌بندی شده، ترندهای موجود در هر یک از شبکه‌های اجتماعی را استخراج کنید و در تمپلیت ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی وارد نمائید. این کار به شما کمک می‌کند که به صورت مجزا، ترندهای هر یک از شبکه‌های اجتماعی را برای هر یک از رئوس اولیه استخراج و آن‌ها در یک اکسل ذخیره کنید. در ادامه روند ترندیابی از هر کدام از این ترندها برای ساختن عنوان استفاده خواهد شد. در گام هفتم از تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی، کار استخراج ترندها به اتمام می‌رسد. در گام بعدی لازم است تا به کمک تمپلیت اولویت‌بندی ترندها، ترندهای استخراج شده را وزن‌دهی و آن‌هایی که امتیاز بیشتری می‌گیرند را انتخاب کنیم.

اولویت‌بندی ترندها به همراه تمپلیت و ویدیو آموزشی

سایر گام‌ها و تمپلیت‌های تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

شما در این مطلب با گام هفتم “تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی” یعنی ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی آشنا شدید. همچنین می‌توانید سایر گام‌های تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی را از طریق لینک‌های زیر مطالعه و تمپلیت‌های مرتبط را دریافت کنید.

  • گام یک: رئوس کلی ترندیابی+تمپلیت‌
  • گام دو: وزن‌دهی رئوس در ترندیابی+تمپلیت‌
  • گام سه: ابزارهای ترندیابی+تمپلیت‌
  • گام چهار: ترندیابی در گوکل+تمپلیت‌
  • گام پنج: ترندیابی در ویدیوها و تصاویر+تمپلیت
  • گام شش: ترندیابی در مقالات، فروم‌ها و سایت‌ها+تمپلیت
  • تیک سبز گام هفت: ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی+تمپلیت
  • گام هشت: اولویت‌بندی ترندها+تمپلیت
  • گام نه: عنوان‌یابی و عنوان‌سازی از طریق ترندها+تمپلیت

دریافت مجموعه کامل دوره تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی

“””نکته مهم: از طریق لینک‌های بالا می‌توانید به سایر گام‌های دوره آموزش تحقیق کلمه کلیدی و ترندیابی دسترسی داشته باشید. ضمنا برای دریافت تمام فایل‌ها، تمپلیت‌ها و ویدیوهای 9 گام بالا از طریق دکمه زیر اقدام کنید.”””

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی + تمپلیت و ویدیو آموزشی

  1. sima bayat گفت:

    سلام . با عرض پوزش هشتگیابی با این کاری که شما گفتین در اینستا انجام بشه چه فرقی داره؟ ممنونم

    1. پشتیبانی سندلوس گفت:

      سلام وقت بخیر
      یکی از تفاوتهای عمده این هست که رئوس ترندیابی در اینجا مشخص هست و با یک مبنای درستی این کار انجام میشه به صورت هدفمند
      تفاوت دیگر مربوط به بسترهای خروجی و تحلیل روی خروجی ها هست که در قالب این مدل معنا پیدا میکنه

  2. حمید افکاری صارمی گفت:

    من از پینترست اومدم. لذت بردم

    1. پشتیبانی سندلوس گفت:

      سلام وقت بخیر
      سپاس از توجهنون
      موفق باشید

  3. mohammad ebrahimneZhad گفت:

    سلام. دو هفته پیش اومدم قیمت ویدیو دوره نسبت به اون موقع کم شده. قیمت فایل و منتور ذوره زیاد شده. چرا؟

    1. پشتیبانی سندلوس گفت:

      سلام وقت بخیر
      قیمت‌ها به مرور زمان متناسب با شرایط امکان تغییران هست.
      موفق باشیبد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *