پکیج ترندیابی

ترندها یکی از دقیق‌ترین منابع برای شناخت علایق و دغدغه‌های مخاطبان هستند. شناخت و بررسی ترندها، علاوه بر تولید محتوا هدفمند، به تولید و پیش‌بینی میزان فروش جهت می‌دهد. در همین راستا پکیج ترندیابی مسیر ورود و توسعه بازار، تخمین هزینه بازاریابی و… را نیز هموار می‌کند. معمولاً برای شناسایی ترندها به تجربه و شهود صاحبان ایده و کسب و کار بسنده می‌شود. به نحوی که با تکیه بر همین شهود و تجربه، پول‌های زیادی صرف راه‌اندازی، بازاریابی و توسعه یک کسب و کار می‌شود.

اما چقدر این شهود و تجربه‌ها با خواسته‌ها و علایق مخاطبان مطابقت دارد؟ پکیج ترندیابی چه کمکی به شما می‌کند؟

به طور مثال اگر در حوزه پوشاک فعال هستید و گمان می‌کنید که لباس‌های طرح‌دار، مخاطبان زیادی دارد و قصد سرمایه‌گذاری تولیدی و بازاریابی در این مدل لباس‌ها را دارید، بهتر است قبل از اینکه پولتان را به خطر بیندازید، نگاهی به ترندهای حوزه پوشاک کنید. شاید مخاطبان شما به دنبال لباس‌های ساده می‌گردند.

هر دو پکیج‌ ترندیابی که در زیر مشاهده می‌کنید، بسته‌های استاندارد ترندیابی هستند که ضمن بررسی کامل ترندهای حوزه شما، برنامه‌ریزی استفاده از آن‌ها را نیز به شما ارائه می‌دهند.

پکیج مسی
مسی
8.5 میلیون تومان ماهیانه
خروجی کار: حداقل 400 ترند فارسی و انگلیسی
ترندیابی در موتورهای جستجو
ترندیابی در شبکه‌های اجتماعی
ترندیابی در مقالات معتبر روز دنیا
ترندیابی عمومی
ترندیابی کسب ‎و‎ کاری
آینده پژوهی
بررسی تاریخچه حوزه مورد مطالعه
شناسایی ترند رقبا = تا 7 رقیب
(بیشترین ورودی رقبا از چه کلیدواژه هایی بوده؟)
استراتژی استفاده از ترندها
آنالیز ترندها
اولویت و وزن‎دهی ترندها
کیورد ریسرچینگ (keyword researching) روی 35 ترند
عنوان سازی برای خروجی کیورد ریسرچ
تدوین تقویم محتوایی تا 120 عنوان
-
-
پکیج اُکری
اُکری
12.7 میلیون تومان ماهیانه
خروجی کار: حداقل 700 ترند فارسی و انگلیسی
ترندیابی در موتورهای جستجو
ترندیابی در شبکه‎های اجتماعی
ترندیابی در مقالات معتبر روز دنیا
ترندیابی عمومی
ترندیابی کسب‎ و کاری
آینده پژوهی
بررسی تاریخچه حوزه مورد مطالعه
شناسایی ترند رقبا = تا 12 رقیب
(بیشترین ورودی رقبا از چه کلیدواژه هایی بوده؟)
استراتژی استفاده از ترندها
آنالیز ترندها
اولویت و وزن‎دهی ترندها
کیورد ریسرچینگ (keyword researching) روی 55 ترند
عنوان سازی برای خروجی کیورد ریسرچ
تدوین تقویم محتوایی تا 170 عنوان
استراتژی ترندسازی برای کلیدواژه‎های مورد نظر کارفرما
استخراج 40 عنوان دیگر مرتبط با ترندسازی

ترندیابی چه کمکی به یک کسب و کار می‌کند؟

همان‌طور که اشاره شد، ترندها علایق یا بهتر است بگوییم، سرنخ‌ها یا لیدهای موضوعی مخاطبان هستند که توجه بیشتری از آن‌ها را جلب کرده‌اند. شناخت ترندها یک فرصت بسیار مناسب برای خرج کردن پول و زمان به صورت هوشمندانه و هدفمند است که ریسک عملکرد شما را تا حد زیادی پایین می‌آورند. شناخت ترندها و تمرکز روی آن‌ها شما را زودتر به هدفتان می‌رساند. 

در پکیج ترندیابی کیفیت ترندها چطور ارزیابی می‌شود؟

برای بالا رفتن کیفیت ترندها و قابل اتکا شدن آن‌ها، در بسترهای مختلف علمی، عمومی، کسب و کاری، اقتصادی، اجتماعی و … ترندیابی به صورت جامع انجام می‌شود و بر همین مبنا ترندها وزن‌دهی و اولویت‌بندی نیز می‌شوند. به عبارتی از چند فیلتر می‌گذرند تا بهترین ترندها با بیشترین بازخورد استخراج شود.

کیورد ریسرچینگ و ترندها چه ارتباطی با هم دارند؟

در واقع بر خلاف روش‌های پر ریسک که در ابتدا به سراغ کیورد ریسرچینگ و تحقیق کلمه کلیدی می‌روند، ما در این پکیج‌ها پس از شناسایی ترندها و هماهنگی آن‌ها با اهداف شما، به عملیات تحقیقات کلمات کلیدی و کیوردریسرچینگ می‌پردازیم. با این روش عملاً فرایند کیوردریسرچینگ نیز هوشمندانه و هدفمندتر خواهد شد.

نحوه پرداخت پکیج ترندیابی

هزینه پروژه‌‎های ترندیابی به دلیل اینکه کوتاه مدت هستند، در ابتدای پروژه دریافت می‌شود. ضمنا در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت 1.2 میلیون تومان ترندیابی برای 30کلیدواژه را دریافت کنید که در صورت عقد قرارداد و سفارش یکی از پکیج‌های ترندیابی، این مبلغ از هزینه نهایی کسر خواهد شد.

استراتژی استفاده از ترندها

استراتژی استفاده از ترندها به اهداف شما بستگی دارد. ترندیابی به صورت جامع در حوزه‌های علمی، کسب و کاری، اقتصادی، عمومی مورد مطالعه قرار می‌گیرد و بسته به اهداف شما و در رتبه‌بندی و ایجاد تقویم بازاریابی، می‌توان برای هر کدام از حوزه‌ها امتیاز متفاوت‌تری در نظر گرفت. به طور مثال اگر هدف شما از ترندیابی، ایجاد یا توسعه یک سایت علمی در حوزه پزشکی یا روانشناسی باشد، ترندهای علمی و عمومی اهمیت بیشتری پیدا ‌می‌کنند. ترندهای عمومی به این جهت که مخاطبان زیادی را جذب کنید و ترندهای علمی هم برای این‌که جایگاه علمی خود را نشان دهید، حائز اهمیت هستند.

ترندسازی برای چه کسانی مناسب است؟

ترندسازی فقط در پکیج اُکری سندلوس ارائه می‌شود و پکیج مسی فاقد ترندسازی است. پس از تکمیل فرایند ترندیابی، عنوان‌ها و نقشه راهی متناسب با اهداف شما برای ترندسازی تهیه و تولید می‌شود. ترندسازی برای افراد و کسب و کارهایی مناسب است که قصد جا انداختن محصول یا خدمتی برای دسته خاصی از مخاطبان را دارند.

پکیج ترندیابی

خروجی ترندها

پس از ترندیابی و جلسات مشاوره، ترندها بر مبنای اهداف شما اولویت‌بندی می‌گردد و تقویم محتوایی کامل متناسب با ترندها تولید می‌شود. ضمناً گزارش و تحلیل ترندها و تأثیر آن‌ها در بازاریابی، فروش، تولید و… نیز به شما ارائه می‌شود.

زمان انجام پروژه پکیج ترندیابی

زمان استاندارد برای انجام ترندیابی، یک ماه است. به دلیل آنکه در طی یک ماه می‌توان تمامی ترندهای موجود برای یک کسب و کار را استخراج نمود و مابقی کار در حقیقت همان تدوین تقویم محتوایی و تولید محتوا است که پس از آن صورت می‌گیرد. البته این امکان برای کسب و کارهایی که قصد دارند فرایند ورود به بازار و یا توسعه بازارشان در مدت زمان کمتری انجام گردد، فراهم است. این پروسه می‌تواند به صورت فشرده در دو هفته نیز انجام شود که زمان انجام آن متناسب با نیاز کارفرما قابل تغییر است.

نحوه سفارش و پرداخت

تعرفه پکیج ترندیابی بر اساس نفر-ساعت و عضویت ابزارهای مورد استفاده در ترندیابی محاسبه شده‌ است. برای خرید و استفاده از این پکیج‌ها می‌توانید به دو صورت اینترنتی از طریق سایت و یا واریز به حساب اقدام نمایید. همچنین افرادی که تمایل دارند فرآیند ترندیابی برای مجموعه آن‌ها به صورت اختصاصی انجام شود، می‌توانند پروپوزال اختصاصی ترندیابی را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *