اظهارنامه مالیاتی

دیگر نگران امور مالیاتی‌تان نباشید

تنظیم اظهارنامه مالیاتی، تشکیل پرونده مالیاتی، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و… تنها بخشی از  خدماتی است که می‌توانید با آموزش و تیم سازی، صفر تا صد امور مالیاتی را خودتان انجام دهید

مالی چی

مالی‌چی خودتان باشید

با در اختیار داشتن یک مشاور مالی در کنار کسب و کارتان، دیگر نگران بسته شدن حساب‌های شرکت، مالیات‌های سنگین، سواستفاده از قرارداد ها و … نباشید.

آیکون خطای انسانی

خطاهای انسانی را حذف کنید

پیاده‌سازی نرم افزارهای مالی با افزایش دقت به حذف خطاهای انسانی در محاسبات و امور مالی منجر می شود.

مالی و حسابداری

یک کسب و کار از ابتدای سال مالی تا پایان آن به انواع متعددی از خدمات مالی و حسابداری نیاز دارد. مباحث مالی از قبیل خدمات مالیاتی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی، خدمات ثبتی، اخذ وام و امور بیمه‌ای به دلیل اهمیت و حساسیت بالایی که دارند و نیز به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن اوضاع اقتصادی با چالش‌هایی جدی، مواجه هستند. لذا جهت کسب موفقیت‌های مالی، نیاز به تدوین استراتژی‌ها و راهکارهایی عملیاتی در زمینه مشاوره مدیریت مالی دارند. گروه مشاوران سندلوس با در اختیار داشتن گروهی از متخصصان برجسته و مجرب این حوزه، با هدف ارائه هرچه بهتر و قوی‌تر خدمات مشاوره مالی و حسابداری و ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی اشخاص حقیقی و حقوقی فعالیت می‌کند. انجام روش‌های صحیح مالی و حسابداری می‌تواند شما را در سایر موارد نظیر طراحی محصول و بازاریابی و فروش کمک کند.

مسیر موفقیت شما

ایجاد و آموزش تیم مالی و حسابداری

بسیاری از کسب و کارها بنا به میزان حجم فعالیت مالی و حسابداری که دارند دست به استخدام افراد می‌زنند. اما روش بهتر آن است که قبل از تشکیل تیم حسابداری با یک مشاور مالی مشورت نمایند. یک مشاور مالی می‌تواند بهتر تشخیص دهد که چه میزان کار توسط افراد و چه میزان دیگر توسط نرم‌افزارهای مالی انجام می‌شود. همچنین یک مشاور مالی می‌تواند از افراد داخلی یک سازمان به جهت انجام امور مالی استفاده کند. همچنین آن‌ها را آموزش دهد تا هزینه‌های سازمان کاهش یابد.

پیاده‌سازی نرم‌افزارهای مالی

پس از تعیین نرم‌افزار مالی و حسابداری و همچنین آموزش افراد و تیم‌سازی برای انجام امور مالی، نوبت به پیاده‌سازی نرم‌افزار مالی می‌رسد. بدان جهت که مسائل مالی در یک سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است، اگر در انتخاب و پیاده‌سازی نرم‌افزار مالی اشتباهی صورت گیرد، سازمان متحمل زیان زیادی می‌گردد. فاکتورهایی از قبیل، تعداد نیرو، میزان فعالیت‌های مالی، نوع فروش و صدور فاکتور، نحوه وصول مطالبات و پرداخت بدهی‌ها و … در تعیین یک نرم‌افزار مالی مناسب اثرگذار است.

امور مالی و حسابداری سازمان

امور مالی و حسابداری از واحد‌هایی است که تاثیرات مستقیمی بر روند و مدیریت سازمان می گذارد. در صورتی که گزارشات امور مالی به درستی ارائه نشوند، باعث آشفتگی کل سیستم خواهد شد. سیستم حقوق و دستمزد، پاداش، پرداخت بدهی‌ها و ترازنامه‌های مالیاتی سازمان را مختل خواهد کرد. خدمات تخصصی مشاوره امور مالی و حسابداری، مدیران کسب و کارها را نسبت به وضعیت فعلی مجموعه آگاه می‌سازد. همچنین در راستای برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و دستیابی به اهداف مالی در آینده کمک می‌کند.

امور مالیاتی و بیمه

امور مالیاتی و بیمه از مهم‌ترین کارهایی است که بخش مالی و حسابداری هر مجموعه می‌بایست بدان توجه ویژه‌ای داشته باشد. این امور شامل تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی، تشکیل پرونده مالیاتی، تنظیم گزارشات معاملات فصلی، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، خدمات بیمه‌ای و سنوات و… می‌شود. با توجه به اهمیت این موضوع، بسیاری از شرکت‌ها به مشاورانی خبره نیاز دارند. مشاورانی که شرکت را در جهت پیشبرد سریع و بدون اشتباه امور مالیاتی و بیمه‌ای مجموعه‌شان نیاز دارند.

مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری

با توجه به شرایط و تحولات پیچیده اقتصادی حاکم در ایران ، بسیار ضروری است که تیم مدیریتی، شناخت و آگاهی جامع و کاملی نسبت به تمامی جنبه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، قوانین و مقررات کشوری داشته باشند؛ این عوامل بدان جهت که تاثیر زیادی در موفقیت و رشد یا شکست و افول کسب و کارها دارند حائز اهمیت‌اند.

این امر مستلزم آن است که مدیران نگرشی کاملاً جامع و آینده نگر که تمامی جوانب، مخاطرات و احتمالات بازار در زمینه‌های مالی و سرمایه‌گذاری را شامل می‌شود، داشته باشند. لذا ضروری است که آنان اشراف کاملی به دارایی‌هایی نظیر سهام شرکت‌، دارایی‌های ثابت،  فرصت‌های سرمایه‌گذاری ( مانند مسکن، زمین، طلا، خودرو، ارزهای دیجیتال، متاورس) و… داشته باشند.

مالی و حسابداری

تعرفه خدمات مالی و حسابداری

برای اطلاع از تعرفه خدمات مالی و دریافت پروپوزال یا مشاوره اختصاصی خودتان از روش‌های زیر استفاده کنید:

برخی از برندهایی که به ما اعتماد کرده‌اند:

سوالات متداول در حوزه مالی و حسابداری

چرا تنظیم اظهارنامه مالیاتی حساسیت بالایی دارد؟

جواب سوال

تنظیم اظهارنامه عملکرد مالیاتی به منظور ارائه کلیه اطلاعات مربوط به هزینه‌ها، دارایی‌ها، بدهی‌ها، معافیت‌ها، درآمد مشمول مالیات، اطلاعات مربوط به محل فعالیت، حجم و نوع فعالیت‌ها، توسط سازمان امور مالیاتی تهیه و در اختیار مودیان حقوقی و حقیقی قرار می‌گیرد و آن‌ها موظف هستند در زمان تعیین شده آن را تکمیل و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند. با توجه به موارد فوق، اظهارنامه مالیاتی از اهمیت بالا و حساسیت خاصی برخوردار است که عدم ارائه آن در موعد مقرر، می‌تواند همراه جریمه باشد.

سیستم حسابداری چیست و آیا همه سازمان‌ها به آن نیاز دارند؟

جواب سوال

هر سیستمی که امکانی را فراهم کند که بتوان پول ورودی و خروجی کسب و کار خود را ردیابی کنید و سوابق مالی خود را به شکل سیستماتیک بایگانی داشته کند، سیستم حسابداری گفته می شود. سیستم‌های حسابداری با افزایش سطح دقت و سرعت عمل در ثبت و پردازش داده‌ها و ساده‌سازی امور، سبب بهبود بهره‌وری و اثربخشی مجموعه خواهند شد. البته برخی از سازمان‌ها نیازی  به سیستم‌های حسابداری و یا لااقل سیستم حسابداری کلان ندارند که داشتن و نداشتن آن به وسیله مشاور مالی تعیین می‌گردد. این سازمان‌ها می‌توانند با پیاده‌سازی نرم‌افزارهای حسابداری ساده کار خود را پیش ببرند.

مهم‌ترین اهداف مدیریت مالی چیست و چرا یک سازمان علاوه بر داشتن حسابدار به مدیر مالی یا مشاور مالی نیاز دارد؟

جواب سوال

مدیریت مالی به معنای سازمان‌دهی، برنامه‌ریزی، هدایت و کنترل کلیه امور مالی یک کسب و کار است که داده‌های خروجی آن سبب تصمیم‌گیری‌های مهمی خواهد شد. از مهم‌ترین اهداف مدیریت مالی می‌توان به مواردی همچون اطمینان کافی از تخصیص منابع مالی به صورت منظم، اطمینان از کسب سود کافی، اطمینان و نظارت کافی در استفاده بهینه از منابع مالی، سرمایه‌گذاری ایمن و بهبود نرخ بازگشت سرمایه که یکی از شاخص‌های کلیدی عملکرد و معیار موفقیت را نشان می دهد،  اشاره کرد.

آیا در اختیار داشتن مشاور مالی لوزما به پیاده‌سازی نرم‌افزارهای حسابداری منجر می‌شود؟

جواب سوال

خیر. یک سازمان می‌تواند به صورت هفتگی یا ماهانه (بنا به درخواست سازمان و میزان فعالیت مالی) از مشاور مالی، مشاوره بگیرد و امور مالی و حسابداری خود را با آن مشاور پیش ببرد.

مطالب مرتبط

2 دیدگاه در “مالی و حسابداری

  1. parvin s گفت:

    سلام و وقت به خیر. من حسابدار دارم. شما می تونید یک مشاوره مالی برام بفرستید که هفته‌ای یک بار حضوری تشریف بیارن دفترمون. سمت سیدخندان هستیم.

    1. admin-sandeloos گفت:

      سلام و خدا قوت. سرکار خانم پیشنهاد میدم ابتدا به صورت تلفنی از همکاران ما در سندلوس مشاوره بگیرید تا بررسی کنند حجم کاری شما چه قدر است و متناسب با نیاز شما بهترین آفر رو بهتون بدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *