پکیج طراحی اینفوگرافیک

در اینفوگرافیک بیشترین محتوا در کوتاه‌ترین زمان به صورت جذاب به مخاطب ارائه می‌شود. همین نکته می‌تواند مهم‌ترین دلیل اهمیت اینفوگرافیک باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید دو هزار کلمه را در یک اینفوگرافیک طراحی کنید، به صورتی که مخاطب در کمتر از 5 دقیقه از محتوا آن مطلع شود. این در حالی است که خواندن 2 هزار کلمه به صورت متنی شاید بیشتر از 20 دقیقه طول بکشد. به نحوی که شاید مفهوم آن نیز به صورت کامل منتقل نشود. در واقع اینفوگرافیک، نقشه ذهنی یک محتوا طولانی را به صورت خلاصه ارائه می‌دهد. می‌توانید از پکیج‌ طراحی اینفوگرافیک سندلوس برای تولید اینفوگرافیک تخصصی و هوشمندانه بر مبنای استراتژی محتوایی خود استفاده کنید.

پکیج مسی
مسی
250 هزار تومان
-
چارچوب متناسب با استراتژی مجموعه
طراحی منحصر به فرد
طراحی بهترین ساختار و چینش اینفوگرافیک
-
-
-
-
2 اتود طراحی اولیه اینفوگرافیک
امکان 5 درخواست ویرایش
تحویل کامل فایل‎ها
پکیج اُکری
اُکری
650 هزار تومان
مشاوره تخصصی
چارچوب متناسب با استراتژی مجموعه و استراتژی محتوایی
طراحی منحصر به فرد
طراحی متناسب با پرسونای مخاطبان
به کار‌گیری تحلیل بازار در طراحی
طراحی متناسب با استراتژی برند
استفاده از آنالیز رقبا در طراحی
تولید محتوا
3 اتود طراحی اولیه اینفوگرافیک
امکان 5 درخواست ویرایش
تحویل کامل فایل‎ها

مزیت‌های اینفوگرافیک

امروزه بسیاری از پلت‌فرم‌ها به خصوص شبکه‌های اجتماعی به سمت محتوای بصری پیش رفته‌اند. از پرچم‌داران شبکه‌های اجتماعی در ایران که محتوا اصلی آن‌ها تصویر و فیلم می‌باشد، اینستاگرام، یوتیوب و آپارات هستند. اینفوگرافیک به عنوان یکی از ابزارهای اصلی در محتوا بصری می‌تواند نماینده محتوا شما از منظر علمی و توانایی گرافیکی محسوب شود. پس از تولید اینفوگرافیک مختص خودتان می‌توانید آن را در تمامی کانال‌های ارتباط با مشتری مثل سایت، اینستاگرام، لینکدین، توییتر و… منتشر کنید. همچنین یکی از مهم‌ترین پتانسیل‌های اینفوگرافیک به دلیل فهم عمومی آن، به اشتراک‌گذاری زیاد آن است. استفاده از پکیج طراحی اینفوگرافیک این مزیت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

چرا بهتر است طراحی اینفوگرافیک خود را به تیم تخصصی طراحی گرافیک سندلوس بسپاریم؟

در واقع بهتر است که فعالیت‌های گرافیکی خودمان را به تیم‌های تخصصی که پشتوانه کسب و کاری و بازاریابی دارند، بسپاریم. یکی از رسالت‌های گروه مشاوران سندلوس، دخیل کردن استراتژی در تمامی فعالیت‌های کسب و کارهاست. لذا پیاده‌سازی استراتژی محتوایی و بازاریابی، به کارگیری اصول برندینگ در تولید محتوا، آنالیز رقبا و تحلیل مخاطبان از مزیت‌های تیم طراحی گرافیگ سندلوس محسوب می‌شوند. در موارد پکیج طراحی اینفوگرافیک این موارد لحاظ شده است. طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ، نیز از سایر فعالیت‌های این تیم محسوب می‌شود.

برای طراحی، لازم است کارفرما سناریو خود را در اختیار طراحان گرافیک قرار ‌دهد؟

داشتن سناریو برای طراحی اینفوگرافیک از جانب کارفرما الزامی نیست. گرچه اگر سناریو مناسبی در جهت استراتژی برند مجموعه، در اختیار تیم طراح قرار گیرد می‌تواند در طراحی دقیق‌تر اینفوگرافیک ‌کمک کند.

در صورتی که سناریو مناسبی برای این کار ندارید نگران نباشید. تیم طراحی گرافیکی سندلوس، قبل از طراحی اینفوگرافیک با توجه به استراتژی کسب و کار کارفرما به طراحی سناریو و تحلیل مخاطبان می‌پردازند و سناریو مناسب را استخراج می‌کنند. پس از آن، جزئیات طراحی مشخص می‌گردد و در اختیار کارفرما قرار می‌گیرد. سپس در صورت تأیید، اینفوگرافیک طراحی و ارائه می‌شود.

آیا طراحی اینفوگرافیک برای سایت، اینستاگرام و یا سایر کانال‌های انتشار با یکدیگر متفاوت است؟

در طراحی اینفوگرافیک برای تمامی کانال‌های انتشار مواردی مانند تعیین استراتژی و تحلیل بازار و یا طراحی بر اساس سناریو به صورت یکسان انجام می‌شود. اما میزان تولید محتوا و همچنین سایز اینفوگرافیک برای هر یک از بسترهای انتشار متفاوت است. این بدان جهت است که اولاً فرمت ارائه هر بستر با یکدیگر متفاوت است و ثانیاً اینفوگرافیک باید طوری طراحی شود که خواننده به راحتی بتواند آن را مطالعه کند و نیازی به بزرگ کردن تصویر نداشته باشد.

آیا پس از اتمام پروژه، می‌توان درآن تغییراتی ایجاد کرد؟

فایل نهایی در هر دو پکیج طراحی اینفوگرافیک سندلوس به صورت لایه‌باز هستند. پس از تأیید نهایی، فایل‌ها به صورت کامل و لایه باز به کارفرما ارائه می‌شود و در آینده می‌تواند اطلاعات جدیدی نیز به آن اضافه کند.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *