پکیج‌ طراحی بروشور اختصاصی

شاید این سوال برای هر مدیر کسب و کاری به وجود آید که با توجه به پیشرفت‌های رسانه‌ای و دیجیتالی، چرا باید هنوز از ابزارهای تبلیغاتی و برندینگ مانند بروشور و کاتالوگ استفاده کرد؛ در صورتی که می‌توان با داشتن یک وب‌سایت و یا یک پیج اینستاگرامی، مطالب بیشتر و با کیفیت‌تری به مخاطبان ارائه کرد. نکته مهمی که شاید کمتر بدان توجه می‌شود آن است که هنوز هم بسیاری از مدیران ارتباط بهتری با ابزارهای مکتوب مانند بروشور برقرار می‌کنند و تمایل دارند اطلاعات را به شکل ملموس‌تری در اختیار بگیرند.

از طرفی داشتن بروشور این امکان را به شما می‌دهد تا اطلاعات کسب و کار خود را در زمانی کوتاه و در حین جلسه با مشتریان در اختیار آنان قرار دهید. همچنین ابزارهای مکتوب تبلیغاتی به صورت دائم در اختیار مدیران قرار می‌گیرد و به عبارتی همیشه آن را جلو چشم خود دارند. استفاده از هر دو پکیج طراحی بروشور شما را در این امر یاری می‌کند.

از مزیت‌های دیگر داشتن بروشور، هویت بخشیدن به برند کسب و کار شماست. داشتن بروشور، نشان‌دهنده رسمی بودن و اعتبار آن مجموعه نیز می‌باشد. پکیج‌های زیر بسته‌های استاندارد گروه مشاوران سندلوس برای طراحی بروشور مجموعه‌هاست که بر مبنای استراتژی و به صورت هوشمند طراحی می‌شوند.

پکیج مسی
مسی
150 هزارتومان هر لت
-
چارچوب متناسب با استراتژی مجموعه
-
طراحی منحصر به فرد
طراحی بهترین ساختار و چینش بروشور
-
-
-
-
2 اتود طراحی اولیه بروشور
امکان 5 درخواست ویرایش
تحویل کامل فایل‎ها
پکیج اُکری
اُکری
350 هزار تومان هر لت
مشاوره تخصصی
چارچوب متناسب با استراتژی مجموعه
محتوا در راستای استراتژی محتوایی
طراحی منحصر به فرد
طراحی متناسب با پرسونای مخاطبان
به کار‌گیری تحلیل بازار در طراحی
طراحی متناسب با استراتژی برند
استفاده از آنالیز رقبا در طراحی
تولید محتوا
3 اتود طراحی اولیه بروشور
امکان 5 درخواست ویرایش
تحویل کامل فایل‎ها

مزیت تیم تخصصی طراحی گروه مشاوران سندلوس در طراحی بروشور چیست؟

رسالت گروه مشاوران سندلوس، انجام پروژه‌ها با محوریت استراتژی است و به همین دلیل برای ارائه خدمات خود به مشتریان از این دیدگاه استفاده می‌کند. لذا قبل از طراحی بروشور و به دلیل اثربخشی بهتر و تأثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان، تحقیقات بازار، تحلیل رقبا و پرسونا مخاطبان انجام می‌شود. دقت در طراحی و پیشبرد کار تا رضایت مشتری نیز از دیگر ویژگی‌های تیم طراحی گروه مشاوران سندلوس است. طراحی کاتالوگ و طراحی اینفوگرافیک از دیگر خدمات تیم طراحی سندلوس محسوب می‌شود.

تولید محتوا بروشور توسط تیم طراحی صورت می‌گیرد و یا باید کارفرما آن را در اختیار تیم طراحی قرار دهد؟

این مورد به نظر شما در انتخاب پکیج بستگی دارد. به دلیل آنکه معمولاً استفاده از بروشور به منظور کسب اطلاعات سازمان و کسب و کار است و نمی‌توان حجم اطلاعات زیادی در آن استفاده کرد، لذا لازم است اطلاعات کلی سازمان مانند معرفی، راه‌های ارتباطی، خدمات و … توسط کارفرما در اختیار تیم طراحی قرار گیرد.

مواردی مانند مشاوره برندینگ، مخاطب‌پسند بودن محتوا، چینش اطلاعات و طرح‌های گرافیکی که نیاز به تحقیقات بازار و تحلیل رقبا و پرسونا مخاطبان دارد، توسط تیم طراحی سندلوس انجام می‌شود.

مراحل سفارش طراحی بروشور به چه صورت انجام می‌شود؟

کارفرما می‌تواند با انتخاب هر یک از پکیج طراحی بروشور با مشاوران ما در ارتباط باشد و خواسته خود از طراحی بروشور را بیان کند. سپس مشاوران ما مواردی که در طراحی بروشور نیاز دارند را از کارفرما اخذ می‌نمایند. تیم طراحی پس از تحقیقات لازم در حوزه کسب و کاری شما و همچنین نیاز مخاطبان کسب و کارتان، پروژه طراحی بروشور را شروع می‌کند. این امکان برای کارفرما وجود دارد تا اگر طرح خاصی مد نظرشان است برای تیم طراحی ارسال نمایند. سپس با ارسال اتودهای اولیه و تأیید کارفرما، سایر موارد به بروشور اضافه می‌شود و پس از ویرایش و اعمال نظر کارفرما، پروژه تکمیل شده و فایل‌های نهایی به صورت اُپن سورس (لایه باز) در اختیارشان قرار می‌گیرد.

در طراحی بروشور چه تعداد لَت می‌توان استفاده کرد و اندازه هر لَت چه قدر است؟

به هر صفحه‌ی پشت و رو که مطالب به صورت جداگانه در آن قرار می‌گیرد، یک لَت می‌گویند. به صورت استاندارد، یک بروشور یا 2 لتی است یا 3 لتی. البته بنا به درخواست کارفرما تعداد لت‌ها می‌تواند متغییر باشد. در بروشورهای 3 لتی، یک برگه A4 افقی، دو تا به صورت عمودی می‌خورد، به صورتی که هر صفحه A4 ، به سه لت تبدیل می‌شود.

تفاوت پکیج مسی و اُکری خدمت طراحی بروشور در چیست؟

در پکیج مسی و اُکری سندلوس وجوه اشتراک زیادی وجود دارد. مانند چهارچوب متناسب با استراتژی محتوایی، طراحی منحصر به فرد، طراحی بهترین ساختار و چینش بروشور و … . اما تفاوت‌های اصلی بین این دو پکیج در مشاوره تخصصی، طراحی متناسب با پرسونا مخاطب، استفاده از آنالیز رقبا، طراحی متناسب با استراتژی برند، تولید محتوا، میزان تعداد اتود و ویرایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *